kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cuma
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    Sinema
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Sektör temsilcilerinin 2005 yılı falı...

Birgül Ak Karacahisarlı (Volkswagen Binek Oto Genel Müdürü)

Hareketlenme fuar ile yeniden başlar

Yılın geride kalan döneminde sektörde beklediğimiz hareketlenme Auto Show Fuarı ile başlayacak. İki aylık dönemde yaklaşık 70-80 bin civarında binek aracın satılması ve bu paralelde toplam pazarın yaklaşık 440-450 bin aralığında olmasını bekliyoruz. Aralık ayında Avrupa Birliği'ne tam üyelik konusunda alınacak karar ile olumlu ortam oluşur.

Uğur İrfanoğlu (Chrysler Jeep Ticaret Genel Müdürü)

Uluslararası takvime girmek ilgiyi artırıyor

İstanbul 2004 Autoshow'u bu sene ilk kez uluslararası fuar komitesi tarafından da değerlendirileceği için, hem biz otomotiv firmaları hem de sektör tarafından çok daha büyük bir ilgi ile bekleniyor. En son Mayıs 2003'de gerçekleştirilen İstanbul Autoshow'un arkasından geçen 1.5 senelik zaman içerisinde bir çok firmanın yeni ürünleri piyasaya tanıtıldı. Biz de Chrysler Jeep Ticaret olarak fuara, Chrysler ve Jeep markalarımızdan oluşan toplam 13 araç ile katılıyoruz.

İbrahim Aybar Renault Mais Genel Müdürü)

Sektörde liderliğimiz devam edecek

Türkiye otomotiv sektöründe 2004 yılının Ocak-Ekim döneminde yaklaşık 370 bin adet binek, 562 bin adet binek+hafif ticari araç satışı yapıldı. Autoshow 2004 vesilesi ile tanıtacağımız ve Türkiye pazarına sunacağımız yeni modellerimiz ile sektörde liderliğimizi devam ettireceğiz.


Eşref Biryıldız Mercedes-Benz Türk Pazarlama ve Satış Direktörü)

Otomotiv yatırımları karşılıksız aşk gibi

Satışları durma noktasına getiren vergi artışından sonra, bu kadar masraflı bu koskoca fuarı neden yapıyoruz diye sormak lazım, çünkü yapılan yatırımın geri dönüşü yakın gelecekte mümkün olmayacak. Karşılıksız bir aşk gibi. Artık, Türkiye'nin bu en önemli otomobil fuarını yapmanın tek yararı, yıllardır süren çaba ile gerçekleştirilen gelişmenin yarıda bırakılmaması. Bu nedenle önceden planladığımız çerçeveyi değiştirmeden Mercedes-Benz , Smart ve Chrysler Jeep standlarımızı ve aktivitelerimizi uygulayacağız.

Nurkan Yurdakul (Citroen Genel Müdürü)

Hedef 2005 yılında yüzde 3 pazar payı

Ekonomideki olumlu seyir ve AB kapısının giderek aralanmasıyla 2005 için 500 bin civarında toplam satış bekliyorum. Citroen Avrupa'da kendisini kanıtlamış bir marka; Türkiye'de özellikle yeni jenerasyon ürünleriyle öne çıkmaya başladı. M1 segmentindeki eksiğimizi çok güçlü bir ürünle kapatıyoruz; C4. Türkiye'de pazar payı hedefimiz yüzde 3.

Kurthan Tarakçıoğlu (Hyundai Assan Genel Müdürü)

5 yıllık garanti modellerin satışını yukarı çekecek

Autoshow fuarları, yıl sonundaki satışları olumlu yönde etkiler. 5 Yıl Mekanik Garanti ile Hyundai modellerine ilgi artar. Tucson 4x4 aracımız herkesin karşısına ilk kez çıkacak. Tüketiciler 2005'in ikinci çeyreğinden itibaren satışa sunacağımız yeni Sonata'yı görme şansına sahip olacak.

Ümit Karaarslan (Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı)

İhracatta bir numarayız iç pazarı gözardı etmeyelim
Akaryakıt ve tekel ürünleri ile birlikte kayıt altında olan sektörlerin başında gelen otomobil vergi adaletini dengeleyen ana ürünlerin başında gelince KDV ve özel tüketim vergisindeki artışların ana kaynağı oldu ve böylece planlamanın en zor olduğu sektör haline geliverdi. 2004 ilk 8 ayında 2003'ün aynı dönemine oranla yüzde 217'lik artış sağlandı. Otomotiv sektörü ihracatı bir numara olma yolunda ilerlerken, iç pazar dinamizmi gözardı edilmemeli.

Peter Fahrni (General Motors Türkiye Genel Müdürü)

Müşteri güveni arttı 2004 rekor yılı olacak

2004 piyasası hurda araçlar kampanyası, faiz oranlarındaki elverişli gelişmeler, müşteriler için sunulan cazip teklifler ve artan müşteri güveni ile büyük ölçüde destekleniyor. Bu nedenle, 2004 yılında pazar rekor sınırlarına ulaşacaktır. General Motors olarak, üç ayrı markamız Opel, Chevrolet ve Saab ile büyüme gerçekleştirdik. Genel olarak, Türkiye pazarının yüksek potansiyeli olan, uzun-dönemli bir büyüme trendine girdiğini görüyoruz.
DİĞER BİLGİ VE YAŞAM HABERLERİ
 İtalyanlar'ın Yeni Idea'li
 Alfa Romeo Standında Şenlik
 Citroen, C4'le Farklı Bir Çizgi Yakaladı
 Octavia'nın Yüzü Yenilendi
 60 Yeni Model Sergilenecek
 4x4 Sportage'le Araziye Çıkacak
 Kimler Katılıyor?
 Avrupalı Tüketici Mini Seviyor
 Laptop Piliyle Giden Otomobil Ürettiler
 Bmw, Yenilenen M5'le F1 Keyfi Yaşatacak
 Mini Sevenler İçin Copen Markası Doğdu
 Discovery 3, Daha Güçlü Motora Sahip
 Sonata Ab'li Tüketiciler İçin Yeniden Yaratıldı
 Megane Ailesi Tam Kadro Gövde Gösterisi Yapacak
Yurtdışına gitti bir daha dönmedi
Çocuk pornosu suçlamasıyla 2 yıl tutuklu kalan tahliye olur olmaz da...
'Çocuk hata yapıyor ceza veremiyoruz'
Bakan Güldal Akşit'e göre yurtlarda çocukların sorumluluğunu üstlenen...
IMKB
E: 23,177 D:% 0.19
DOLAR
S: 1,444,000 D:% -0.41
EURO
S: 1,882,000 D:% -0.21
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu