kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Teknoloji
    Otomobil
    Detaylı Arama
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cuma
    Cumartesi
    Pazar Sabah
    İşte İnsan
    Sinema
    20. YILA ÖZEL
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
ŞULE ZORLU LİNENS MAĞAZALARI GENEL MÜDÜRÜ SABAH İÇİN YAZDI
Artık konsept ihraç ediyoruz

Linens, son 20 yılda Türkiye'nin markalaşma, pazarlama, katma değerli üretim gibi konularda nereden nereye geldiğinin bir göstergesi. Artık yurtdışına mağazacılık konsepti ihraç ediyoruz.

Türkiye'nin son 20 yılda nereden nereye geldiğinin en önemli göstergelerinden biridir Linens. 20 yıl önce ev tekstili sektöründe, çeşitli dünya markalarına üretim yapan bir ülke olan Türkiye, bugün yurtdışına mağazacılık konsepti ihraç etmektedir. Bugün Türkiye hariç 8 ülkede franchising vererek mağazalar açan Linens, evle ilgili pek çok ürünü aynı konsept ve Linens markası altında bu ülkelerde sunmaktadır. Linens, son 20 yılda Türkiye'nin markalaşma, pazarlama, katma değerli üretim gibi konularda nereden nereye geldiğinin bir göstergesidir.

TÜRKİYE'NİN İLK ZİNCİRİYİZ
Türkiye'nin ilk ve tek uzmanlaşmış uluslararası ev tekstili mağazalar zinciri Linens, rekor bir hızla büyüyerek 5 yılda Türkiye dahil 9 ülkede 120'i aşkın mağazayla hizmet verir hale geldi. 2000 yılı başında Zorlu Tekstil Grubu şirketlerinden Zorlu Linen Pazarlama A.Ş. bünyesinde kurulan; bu şirketin isminin değişmesiyle 2003 yılından itibaren de Linens Pazarlama A.Ş. bünyesinde büyümeye devam eden Linens mağazalar zinciri; Türkiye'den yurt dışına açılan ilk ev tekstili zinciri olma özelliğini de taşıyor. Şu an yurtiçinde 43 il ve yurtdışında da KKTC, Kazakistan, Bulgaristan, Ukrayna, Romanya, Azerbaycan, Makedonya ve Arnavutluk olmak üzere toplam 8 ülkede mağazaları bulunan LINENS, 35 bin metrekareyi aşkın toplam mağaza alanında 700'ü aşkın çalışanla hizmet veriyor. Ev tekstili sektörünün gelenekselleşmiş pazarlama kalıplarını kırarak, "uzmanlaşma" ve "farklılaşma" üzerine inşa ettiği "A'dan Z'ye Hizmet" anlayışı ile sektöre giren Linens; çok kısa bir sürede "Ev Güzellik Merkezi" sloganıyla tanınmaya başladı. Modern yaşamı tercih eden, evinin dekorasyonuna meraklı, daima iyi hizmet almayı arzu eden ve ürün seçiminde titiz davranan bir hedef kitleye hitap eden Linens, sunduğu zengin ürün çeşitliliği, ürün ve hizmetlerinin kalitesi, profesyonel mağazacılık anlayışı, uzman personeli ve artan mağaza sayısıyla her geçen gün daha da kolaylaşan ulaşım avantajıyla tüketici beklentilerinin ötesine geçiyor. "Koşulsuz müşteri memnuniyeti" anlayışı çerçevesinde "güler yüzlü hizmet" sunan Linens çalışanları, mesleki deneyimlerinin yanı sıra, teorik ve pratik eğitimlerle bilgi ve becerilerini sürekli geliştirerek, "hizmette daima bir adım önde olmak" için çalışıyorlar. Günümüzde hızla gelişen teknoloji, artan iş temposu ve özellikle metropollerde yaşanan yoğun koşuşturmaca içinde evler artık, bireyler için aile üyelerinin buluştuğu bir paylaşım ortamı olmanın ötesinde kişisel bir "sığınak" haline de gelmeye başladı. İşte Linens konsepti de; giderek önemi artan bu çok özel mekanı, içinde yaşayan insanların mutluluğunu artıracak şekilde güzelleştirmek; müşterilerine şık, renkli, canlı, yaşamla iç içe ve sıcak mekanlar yaratma imkanı sunabilmek fikri doğrultusunda şekillendi. Linens'in ürün ve hizmetleriyle yansıttığı farklılığın bir başka boyutu ise farklı desen, model, renk seçenekleriyle yüzlerce çeşitte ev tekstili ürününü tek çatı altında sunması. Perdeden nevresime, çarşaftan masa örtüsüne, havludan bornoza, döşemelik kumaşlara, halıdan porselene banyo ve mutfak takımlarından dekoratif aksesuarlara kadar pek çok ürünü, gerek farklı renk ve desen alternatifleri, gerekse kombinasyonları ile bir arada sunan Linens zinciri böylece, özellikle çalışan müşterileri için zamandan da büyük bir tasarruf sağlıyor. Türkiye'de ve Avrupa'da markalaşma yolunda hızla ilerleyen Linens'lerde, zincir için özel olarak üretilen Linens markalı nevresim ve çeyiz grubu ürünler bulunuyor. Mağazalarda satışa sunulan diğer ürünler arasında; yine Türkiye'de ve Avrupa'da ev tekstili tüketicileri tarafından yakından tanınan Taç, Bel- Air, Bianca Luna, B at Home ve Brinkhaus gibi kalitesini kanıtlamış markalar yer alıyor. Ev tekstili alışverişini bir keyfe dönüştürmeyi vaad eden ve müşteri memnuniyetinin her şeyin üzerinde tutulduğu Linens'lerde sunulan "A'dan Z'ye Perde Hizmeti" çerçevesinde, tüm perde çeşitleri için müşterilerin isteği doğrultusunda evlere gidilerek ölçü alınabiliyor, istenen modelde dikim işlemi gerçekleştirildikten sonra da pencerelere monte ediliyor. Müşteriler ayrıca LINENS'in ev tekstili alanındaki uzman personelinden dünya perde modası, perdelik kumaşın seçimi, en çok tercih edilen modeller ve dekorasyon gibi konularda da danışmanlık hizmeti alabiliyorlar.

EV GÜZELLİK MERKEZİ
Türkiye'de ev tekstili perakendeciliğine modern mağazacılık anlayışını getiren "Ev Güzellik Merkezi" Linens, bir ilke daha imza atarak Türkiye'de ilk defa "Ev Güzellik Sigortası" uygulamasını başlattı. Tüketicilerden ve sektörden büyük ilgi gören bu uygulama ile Linens'ten yapılan tüm alışverişlerde bir yıl süreli ürün, acil sağlık hizmeti ve konut sigortanız hediye ediliyor. Yani Linens'ten ne alırsanız alın, o ürün her türlü soruna karşı 1 yıl sigorta güvencesi altında.

1 2 3 4 5
 
DİĞER EV EŞYALARI HABERLERİ
 AB'ye girmeden evlerine girdik
 Paşabahçe dünya ikincisi
 Yeni atmosferimiz kendine güven
 Beyaz eşyada liderliğe oynuyoruz
 İkiz kardeşler yine gözde
 Eşyalar akıllandı
 Onların savaşı bizi sevindiriyor
 Avrupa'nın üretim üssü olduk
 Ev tekstilinde 4. büyük ihracatçı ülke Türkiye
 Halının tanımını değiştirdi
 Sünger fabrikasından uzay teknolojisine ulaştık
 'Porselen' kırılma noktasına geldi
 Artık kentli olduk, şimdi tasarım ve kalite dönemi
 Şeytanın yabasından altın kaplamalı çatala
 Sokak arasından dev mobilya mağazalarına
 Şehirlerimiz 'gaz'a geldi kombi pazarı büyüdü
 Mağazada 570 adet markanın 28 bin ürününü satıyoruz
 Dünya ile kucaklaşma dönemi
 Türk insanı evine düşkün olunca IKEA'nın gelişi hızlandı
 Her aile evi için 59 YTL harcıyor
 Hedef dünya markası olmak
 20 yılda en büyük birikim 'tecrübe' oldu
 Her 100 televizyondan 90'ı yurtdışına satılıyor
 Ev sanayiyi sırtladı
 Gümrük Birliği rekabeti artırdı sektörün ihracatı patladı
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Pazar Sabah | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu