Türkiye ekonomisinde sıkıntıların gelip geçtiğini ancak uzun vadede kötü sonuçlara maruz kalmamak için şirketlerin bakış açısını farklılaştırması gerektiği görüşünde: "Farklılaşabilme kabiliyetlerinin artması gerekiyor. Eğer herkes gibi bir şey yapıyorsanız o ciddi rekabet ortamının savaşın içindesiniz demektir. Ürününüzle, hizmetinizle birazcık farklılaşabiliyorsanız o zaman kendi fiyatınızı kendiniz tespit edebiliyorsunuz. Bugün dünyada da başka model yok. Aynı şeyleri görüyorsunuz üretebilme kabiliyeti olan farklı ürünlerle ileriye dönük Türkiye'nin en önemli alanı bu."
HER HAFTA BİR FUAR OLMALI
Fuarla tanıştığı iş üzerine Antalya'ya ilki kazandıran Ali Eroğlu, fuarların önemini de anlatıyor: "Fuar çok önemli bir organizasyon. Bir fuarı ziyaret eden 20 bin kişi varsa 10 bin kişi bir gece konaklıyor. 10 bin kişi iki gece konaklasa ortalama 20 bin konaklama olur. Şehre bir şeyler bırakıyorlar. Turizmin artık çeşitlenmesine önem veriyoruz. Sadece güneş, tatil köyü değil bunun biri fuar organizasyonu. Bunun dışında doğa ve sosyal özellikler açısından fuar için insanların gelip keyif alabileceği bir nokta. Buradaki işadamlarımıza farklı noktalardan gelen firmalarla temas sağlama fırsatı var. Uluslararası arenada ticaret yapan firmalarımız var onların da burada kendilerini ve ürünlerini katılımcılara anlatma iş geliştirme fırsatları var. Keşke Antalya'da her hafta bir fuar yapılsa."