Antalya'da daha önce Uncalı'da hizmet veren Trafik Tescil Şube Müdürlüğü, 27 Mart'ta yeni hizmet binasına taşındı. Binanın açılışını gerçekleştiren Emniyet Müdürü Mustafa Sağlam sadece binanın değil hizmet standartlarının da yükseltileceğini belirterek, Maliye ve Şoförler Odası temsilcilerinin de aynı binada yer alacağını söylemişti. Trafik işlemleri için ödenmesi gereken harçların Trafik Tescil Şube Müdürlüğü'nde faaliyet gösterecek defterdarlık görevlisine ödenebileceğini ve zaman kayıplarının en aza indirileceğinin müjdesini veren Sağlam'ın bu hayali Maliye'ye takıldı. Açılışın ardından 40 gün geçmesine rağmen Antalya Defterdarlığı bu hizmeti vatandaş ile buluşturamadı.
GİT GEL süreyi uzatıyor
Antalya Defterdarlığı'nın Trafik Tescil Şube Müdürlüğü hizmet binasında halen bir ödeme noktası oluşturmaması vatandaşların işlemlerinin uzamasına neden oluyor. Ehliyet ya da araç işlemleri için Trafik Tescil Şube Müdürlüğü'ne gelen vatandaş, gerekli ödemeleri yapmak için Soğuksu'da bulunan defterdarlık binasına gidip, ödeme makbuzu ile geri dönüyor. 1 saatte neticelendirilecek bir işlem için saatler harcanıyor.
ANKARA'DAN EKİP GELECEK
Muratpaşa Vergi Dairesi Müdürlüğü, Trafik Tescil Şube Müdürlüğü'nde oluşturulacak ödeme noktası için gerekli projenin hazırlandığını Ankara'dan gelmesi beklenen ekibin Antalya'ya ulaşması halinde vatandaşlara hizmet verilebileceğini açıkladı. Konunun Gelirler İdaresi Başkanlığı'na iletildiği ve vatandaşların mağduriyetinin giderilmesi için çalışmaların sürdüğünü ifade eden vergi dairesi yetkilileri, sorunun çözümüne ilişkin net bir tarih veremeyeceklerini fakat en kısa zamanda ödeme noktasının oluşturulacağını söyledi.