Sokak sanatçıları ağırlıklı olarak büyük markaları, savaşı, kapitalizmi ya da şiddeti protesto eden eserler ürettiklerinden, onların eserlerinin tişörte ya da başka bir ürüne dönüştürülüp satılması her zaman tartışma konusudur. Geçtiğimiz yıl da Fransız sokak sanatçısı Kidult, New York'ta Mercer Street'te bulunan Marc Jacobs vitrinine kocaman harfler ve pembe bir sprey boyayla 'ART' (sanat) yazdı. Ünlü moda markası Marc Jacobs da bu hadiseyi kendi lehine çevirmenin bir yolunu buldu ve Kidult'ın vitrine yazdığı yazının fotoğrafını tişörtlere basarak özel bir koleksiyon üretti. Bu sınırlı sayıda üretilmiş tişörtler büyük ilgi gördü, markanın Londra Soho'daki şubesinde 686 dolara, yani yaklaşık 1900 TL'ye satıldı. Kidult bu olaya sinirlendi ve Twitter'da, "Utanmalısın, Kidult'u kopyaladın ve para kazandın, kapitalist hırsız seni," yazdı. Ancak Kidult'un öfkesi bu twitle son bulmadı, yeniden ünlü moda markası Marc Jacobs'a sataştı. Sanatçı bu kez de Jacobs'un Paris'teki mağazasının vitrinine kocaman rakamlarla 686 yazdı. Bir de tweet atan Kindult, mağazanın yeşil sprey boyayla kaplı vitrinini gösteren bir fotoğrafı Twitter'a yükleyerek "680? 689?... 686?! Peki bunu ne kadara satacaksınız?" diye sordu. Şimdi moda ve sokak sanatı dünyası, Marc Jacobs'un ne yapacağını merak ediyor.