Rus hackerlar ABD'ye saldırdı

ABD basınında yer alan haberlere göre Rusya merkezli hackerlar, ABD'deki finans kuruluşlarına saldırılar düzenledi. FBI tarafından soruşturulduğu belirtilen saldırıların hedefinde JP Morgan Chase ve ismi açıklanmayan bir bankacılık kuruluşu daha olduğu kaydedildi. Hasara dair bir açıklama yapılmazken, saldırıların arkasında ABD'nin Ukrayna krizi nedeniyle Rusya'ya uyguladığı yaptırımların olduğu kaydedildi. Hackerların bankalara saldırılarak yaptırımlara misilleme yaptıklarından şüpheleniliyor.
Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!