1- Sadece Türkiye ve çevre ülkeleri değil, tüm dünyayı bir pazar olarak görmeli ve daha global düşünmeliler.
2- Teknoloji ve inovasyona daha fazla yatırım yapmalı ve elinde büyük bir fırsat olan genç nüfusu yeni trendlere yöneltmeli.
3- Google, Siemens, Apple, GE gibi kendi alanlarında lider kurumların şirket yönetimlerine dikkat etmeliler.
4- Türk işadamları yükselen piyasalardaki fırsatlarda daha aktif rol almalı.
5- İnşaat, bankacılık, perakende gibi geleneksel endüstrilerin yanında artık müşteri talepleri doğrultusunda ortaya çıkan yeni endüstrilere odaklanmaları gerekiyor.
6- Çevre teknolojisi, nano teknoloji, solar ve alternatif enerjilere daha fazla önem verilmeli.
7- Türk şirketleri gelecek için bilinilirliklerini genişletmek zorunda. Global işbirliklerine ve ortaklıklara daha açık olmaları lazım böylece kendi tecrübelerini küresel anlamda geliştirme ve pazarlarını artırma şansları doğacaktır.