DÜNYANIN önde gelen hızlı tüketim şirketlerinden Unilever, küresel ekonomik krizin damgasını vurduğu 2009'da hayata geçirdiği yenilikler ve geniş çaplı pazarlama faaliyetleri sayesinde satış gelirini yüzde 3.5 artırdı. Unilever Türkiye ise 2 milyar 678 milyon TL'lik cirosu, 239 milyon dolar ithalat, 131 milyon dolar tutarında ihracatı ve Türkiye'nin en büyük reklamvereni olma özelliğiyle Gelişmekte olan ve yeni oluşan pazarlardaki lider konumunu güçlendirdi. Türkiye'nin de içinde bulunduğu Unilever Asya Afrika Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi, 2009'da ciro yüzde 7.7 artış gösterdi. Unilever'in pazar payı bölgedeki birçok ülkede ciddi oranda artış gösterdi. Zorlu pazar koşullarına rağmen olumlu ilerleme sağladıklarını belirten Unilever CEO'su Paul Polman, "Daha kaliteli yenilikler ve reklam-tanıtım harcamalarımızdaki hızlı ve olumlu değişikliklerin de etkisiyle markalarımız artık daha güçlü" dedi.