Frito Lay'in başlattığı ''Hisseli Tatlar Kampanyası'' kapsamında tüketicilerden tam 83 bin lezzet önerisi gelirken üç finalist belirlendi. Frito Lay Türkiye'nin, Kocaeli Fabrikası'nda üretim sürecini yakından gören finalistler, kendi önerdikleri cipslerden üretilen ilk ürünleri tatma şansını yakaladı. Frito Lay Pazarlama Direktörü Özlem Öztekin, üç finalist arasından oylama ile belirlenecek ürünün üretileceğini ve öneri sahibine gelirden yüzde 1 payı verileceğini kaydetti. Doritos'un Taco, Nacho ve Hotcorn adlı 3 farklı tadın 170 bin noktada satıldığını anlatan Öztekin, uzun zamandır Doritos'un dördüncü tadını aradıklarını bildirdi. Öztekin, Türkiye'de tüketici ile marka arasında bu seviyede bir işbirliğinin ilk kez gerçekleştiğini, tüketicilerden alınan fikirlerin ardından, tüketicilerin kullandığı oylarla Doritos'un dördüncü tadını seçeceklerini kaydetti.
ADANA KEBABI ÖNERİDE ÖNDE
Kampanyanın sonunda tadı seçilen finalistin, ürünü raflarda kaldığı sürece kendi ürününün satışının yüzde 1'ine ortak olacağının altını çizen Öztekin, "Eğer bu ürün ömür boyu satarsa yarışmayı kazanan arkadaşımız da bu üründen ömür boyu yüzde 1 oranında pay alacak. Ancak miras olarak devredemeyecek" diye konuştu. Gelen 83 bin öneriden jürinin seçimi doğrultusunda sadece 120 çeşidini ürettiklerini ifade eden Öztekin, "En çok gelen öneri kebaplı özellikle de Adana kebaplı cips üretimi doğrultusundaydı. Kokoreçli, bal kaymaklı, biralı ilginç öneriler de vardı" dedi.