Finansbank, müşterilerinin öneri, sorun ve görüşlerini, kurumsal Facebook sayfasında yer alan "Sizi Dinliyoruz" bölümünden alarak, çözüm üretmeye başladı. Socialbakers.com tarafından Mart ayında yayınlanan raporda, Türkiye'nin takipçileriyle en çok etkileşime geçen ikinci markası olarak duyurulan Finansbank, müşterilerinin her tür öneri, sorun ve görüşünü, kurumsal Facebook sayfasında yer alan "Sizi Dinliyoruz" bölümüne alıyor ve üzerinde çalışıyor.
SORUNLARA KOLAY ÇÖZÜM
Facebook kullanıcıları, öneri ve sorunlarını Finansbank'a doğrudan iletebilirken, karşılarında kolayca diyaloga geçebilecekleri, ihtiyaçlarını anlayarak sorunlarını kolayca çözümleyecek bir banka buluyor. Finansbank Facebook sayfasına www.facebook. com/Finansbank adresinden ulaşılabiliyor.
2010'da başladı
Finansbank 2010 yılının Temmuz ayından bu yana sosyal medya aracılığıyla müşterleriyle interaktif iletişim kuruyor. Facebook'taki "Sizi Dinlyoruz" uygulaması da sektörde bir yenilik olarak yorumlanıyor.