Yıllık ziyaretçi sayısı 16 milyona yaklaşan İstinyepark'ın lüks markalar caddesi lüks devlerinin mağaza açma yarışına sahne oluyor. Metrekaresi 80-120 euro arasında değişen cadde üzerinde en son Cloe mağazasının yerine Chanel'i getirmek için Cem Boyner ile görüştüklerini dile getiren İstinyepark Genel Müdürü Hakan Kurt, Boyner ile anlaştıklarını Cloe mağazasını AVM içine alıp, onun boşalttığı yere Chanel'in Türkiye'deki ikinci mağazasının geleceğini söyledi. 210-220 metrekare arasında mağaza açacak Chanel ve Hermes aylık yaklaşık 55 bin lira kirayı gözden çıkaracak.
BEYMEN'E MAĞAZA SÖZÜ
Cem Boyner'in Marc Jacobs'ı açma karşılığında lüks markalar caddesinden de bir mağaza istediğine dikkat çeken Kurt, "Boyner'e söz verdik. Açık alanda yer boşaldığı an orası Beymen'indir dedik. O da lüks markalar caddesinde boşalttığı mağazaya karşılık hem iç tarafta yer buldu hem de açık alan için bizden bir mağaza sözü aldı" dedi. İki ay içerisinde lüks markalar caddesine, Hermes, Chanel, Michael Kors ve Marc Jacobs'un mağaza açacağını ifade eden Kurt, 20 markanın da bekleme listesinde olduğunu ifade etti.
H&M'i büyütüyor
H&M'in
metrekaresinin 1250 metrekareden 1600 metrekareye çıkarıldığını dile getiren Kurt, Louis Vuitton'un da hazırgiyim line'ının da içinde olduğu konsept mağazasını hayata geçirmek için kendilerinden yer talep ettiğini söyledi. Kurt, Burberry'den de benzer talep aldıklarını belirtti.
GF Ferre kapandı
Lüks
markalar caddesinde GF Ferre mağazasını kapatıp onun yerine Michael Kors mağazası açan Demsa ise, Ferre'yi şimdilik Harvey Nichols mağazasında satacak. Markanın dünyada el değiştirmesi yüzünden beklemeye geçen firma, ayrılan bütçe çerçevesinde mağaza planı yapacak.