D'S
, Damat ve Tween markalarını bünyesinde bulunduran Orka Group, Akdeniz ülkelerine yönelik yeni bir marka çıkarmaya hazırlanıyor. Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, "Akdeniz pazarını hedef alan casual tarzda farklı bir marka üzerine çalışıyoruz" dedi. Yeni markanın henüz adını belirlemediklerini kaydeden Orakçıoğlu, test üretimlerine başladıklarını söyledi. Orakçıoğlu, "Bu yıl olmazsa önümüzdeki yıl sezon ürünleri arasına yeni markamız girmiş olacak" dedi.
'BERLİN DUVARI'NI YIKTIK'
Bir yandan da yurtdışı büyümeye odaklandıklarını anlatan Orakçıoğlu, Alman alışveriş merkezi yatırım ve yönetimi firması Ece Grubu'nun Berlin'deki CEO toplantısına yükselen marka kimliğiyle katılan ilk Türk şirket olduklarını dile getirdi. Orakçıoğlu, 2012'de Almanya, Polonya ve Rusya pazarlarına ECE'nin projeleriyle gireceklerini, bu stratejik işbirliği ile 15-20 mağaza açacaklarını söyledi. Orakçıoğlu, "Kendi adımıza Berlin Duvarı'nı yıktık" diye konuştu. Orakçıoğlu, Avrupa'da mağaza açmanın avantajlı hale geldiğini söyledi ve ekledi: "Hava paraları milyon eurolardaydı. Şimdi kriz nedeniyle 500 bin eurolara kadar indi. 2 yıl içinde 3'ü Barselona'da olmak üzere İspanya'da 8 Tween açacağız."
Barcelona mağazasına perakende dopingi
SÜLEYMAN Orakçıoğlu, Barcelona'da düzenlenen Perakende Konferansı'na katılanların mağazalarının cirosunu artırdığını da anlattı. Orakçıoğlu, "Buradaki mağazamızın alışveriş cirosu 2 bin 500 euro iken konferans sırasındaki alışverişlerle 7 bin 500 euroya kadar çıktı. Bu da konferansa katılmanın önemini gösteriyor" dedi.