Uluslararası
Yönetim Enstitüsü'nün (IMI) bu yıl 6'ncısı düzenlenen ve çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin seçildiği "İstanbul Call Center" ödülleri sahiplerini buldu. Farklı sektörlerden 33 çağrı merkezinin 14 kategoride değerlendirildiği ödül törende İGDAŞ 'En İyi Çağrı Merkezi' ödülünü aldı. İGDAŞ'ın kendi kategorisinde "En İyi Çağrı Merkezi" ödülü aldığı organizasyonda, değerlendirme 7 ana kritere bakılarak, çağrı merkezi sektörünün önde gelen firmalarının üst düzey yöneticilerinden oluşan 23 kişilik bir değerlendirilme kurulu tarafından yapıldı.
HIZLI YANIT VERİYORUZ
İGDAŞ Genel Müdürü Bilal Aslan "İGDAŞ olarak 2008 yılında, IMI Conferences tarafından İstanbul Çağrı Merkezi Ödülü'ne layık görüldük. Bu yıl da başvurduğumuz 'En İyi Çağrı Merkezi' kategorisinde birinciliği hak ettik. Abonelerimizle en hızlı iletişime geçtiğimiz nokta olan çağrı merkezimiz bizim için ayrı bir önem taşıyor" dedi.
Akbank Çağrı Merkezi üç ödül birden aldı
Akbank Çağrı Merkezi de 2011'de, "en övgüye değer müşteri deneyimi", "en övgüye değer takım lideri" ve "en övgüye değer outbound müşteri temsilcisi" dallarında üç ödül birden aldı. Akbank Çağrı Merkezi'nden Mücahit Aydoğan "en övgüye değer takım lideri", Nilay Kaya ise "en övgüye değer outbound müşteri temsilcisi" seçildi.