Henkel CEO'su Kasper Rorsted, Türkiye'nin güçlü ekonomisi ile Henkel için kilit pazarlardan biri haline geldiğini söyledi. İstanbul'a kısa bir ziyaret gerçekleştiren Rorsted, Türkiye'nin, Henkel'in büyüme motorlarından biri olduğunu dile getirerek, "Giderek zenginleşen ve harcama miktarlarının giderek arttığı Türkiye, Henkel için gelişmekte olan, kilit pazarlardan biri haline geldi. 2010'da Türkiye, 332 milyon euroluk satışı ile organik satışımızdaki büyümeye önemli bir katkı sundu" dedi. Rorsted, 2011 yılında da Türkiye'nin, çamaşır ve ev bakımı, kozmetik ve kişisel bakım ve yapıştırıcı teknolojileri olmak üzere üç iş kolunda şimdiye kadar organik satışlarda elde ettiği çift haneli büyümelerle güçlü bir performans sergilediğini ifade etti. Rorsted, yenilikçi ürünlerinin yanı sıra yapıştırıcı teknoloji alanında nano-teknoloji üretimine başlamalarının Türkiye'deki başarılarının temelindeki en önemli faktörleri oluşturduğunu söyledi. Rorsted, glbal ve yerel pazarlarda Henkel'in önümüzdeki dönem stratejileri ile ilgili şu bilgileri verdi: "Gelişmekte olan pazarlarımızda, değişken pazar koşullarına uyum gösterebilen ve bu doğrultuda hızlı karar alabilen, daha yalın ve esnek yapılar kuracağız. Satışlarımızı yenilikçi anlayışla artıracağız."