Vodafone Türkiye, reklam ve pazarlamada dünya çapında yaratıcılığın zirvesi olarak kabul edilen Cannes Lions'ın Türkiye elemelerinde, 'Genç Pazarlamacılar' kategorisinde birinci oldu. Böylece Vodafone Türkiye, 17 - 23 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde Türkiye reklamcılık ve pazarlama dünyasını temsil edecek. Genç Pazarlamacılar Kategorisi'nin üçüncü yılında Vodafone'a bu birinciliği getiren, Geleneksel Kırkpınar Yağlı Güreş Turnuvası'nı dünyaca ünlü bir organizasyona çevirmek hedefiyle hazırlanan projesi oldu. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, Vodafone'un son dönemde reklamdan halkla ilişkilere, yenilikçi ürün ve servislerden müşteri ilişkilerine pek çok alanda başarılarını ödüllerle taçlandırdığını ve uluslararası arenaya taşıdığını belirtti.