Birlikte
hareket etmek için bir proje üzerinde çalışan yerel perakendeciler aile şirketi olgusunun kurbanı oldu. Her kafadan bir ses çıktığını, aileye üye her bireyin ayrı bir talebi olduğunu belirten Türkiye Perakendeciler Federasyonu Başkanı Selamet Aygün, "Biraraya gelme kültürümüz henüz gelişmedi. Bu kez kooperatifi deneyeceğiz. Şu anda eğitimle altyapıyı hazırlıyoruz. Migros, Rewe, Edeka gibi örnekleri yerel marketlerin sahip ve yöneticileriyle paylaşıyoruz. Bu şekilde büyük şirketler yaratıp yabancıların karşısına dikilebiliriz" dedi. Federasyon üyesi ve Biçen Gıda Yönetim Kurulu Başkanı İhsan Biçen ise, "Aile şirketlerinde egolar çok yüksek. 1.5 yıl ortak bir yapı kurmak için uğraştık ama bir sonuca varamadık. İlk önce bu kültürü oluşturmak için uğraşacağız sonra bu projeyi yeniden hayata geçireceğiz" dedi.