Acente ve müşterilerine hızlı, kesintisiz ve sağlıklı hizmet vermek konusunda internet ve teknolojinin tüm olanaklarından etkin bir biçimde yararlanan Işık Sigorta, Teknoloji Destekli Yol Yardım Projesi "My Mobility" den sonra, acil sağlık desteği sağlayan "MyCare" uygulamasını hayata geçirdi. Her geçen gün değişen, gelişen ve teknolojinin tüm nimetlerinden fazlasıyla istifade eden bir sektörde olduklarını söyleyen Işık Sigorta Genel Müdürü Recep Koçak, "Günümüz insanı teknolojiyi günlük hayatında çok fazla kullanıyor ve sanal ortamın geniş dünyası içinde her türlü istek ve ihtiyaçlarına cevap bulabiliyor. Bu da şirketleri güncel olmaya, teknolojiyi yakından takip etmeye zorluyor, dolayısıyla e-sigortacılık gibi e-acil destek uygulamaları daha da gelişecek. Pazar koşulları, müşterilere hizmet sunma aşamasında teknolojinin daha fazla kullanılmasını zaruri hale getirdi" dedi.