17-23 Haziran tarihlerinde gerçekleşecek olan uluslararası aktivite, bu sene de katılımcılarına pazarlamayı farklı bir pencereden görme fırsatı sunuyor. Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü, "Marketing will seduce you!" sloganıyla yine pazarlamanın kapılarını aralıyor.
Ana sponsorluğunu Unilever'in üstlendiği Brandmarker, 15. senesinde "Social" temasıyla sunuluyor. Dünyanın dört bir yanından gelen ve pazarlamaya ilgi duyan üniversite öğrencilerinin pazarlama ve iletişim dünyasındaki son gelişmeleri duayenlerin ağzından dinlemeleri amaçlanıyor.
Hafta boyunca katılımcılar, "Markaların Sosyalleşen Stratejileri, Sosyal Oyunlar ve Sosyalleşen İletişim Kanalları" hakkında bilgi edinme fırsatı yakalayacak. Bunun yanı sıra son gün "Sürdürülebilirlik" üzerine yoğunlaşılacak. Bu sene her zamankinden farklı olarak Unilever'in sponsorluğunda bir hafta süren bir vaka yarışması düzenlenecek. Kongre boyunca Eser Borak, BJ Cunningham, Haluk Sicimoğlu, Bahadır Varol, Niels van der Linden, Roman Rackwitz, Alex Pages, Fatih Güner, Vadi Efe, Turgay Adıyaman gibi alanlarında uzmanlaşmış isimler katılımcılarla buluşacak. PixelPlus tarafından Sosyal Oyunlar üzerine bir workshop düzenlenecek ve farklı alanlarda uzmanlaşmış ajansların katılımıyla "Agency Summit" geçekleşecek.