Saat&Saat, 41'inci yılına sektörün önemli yıldızlarını kadrosuna katarak girdi. Maria Sharapova'dan Tiger Woods'a, Leonardo Di Caprio'dan Cameron Diaz'a kadar ünlüleri marka yüzü yapan 150 yıllık İsviçreli saat markaları Tag Hauer ve Maurice Lacroix'nın Türkiye operasyonlarını bundan böyle Saat&Saat yürütecek. Dünya genelinde dört ülkede yerel satış ağı bulunan İsviçreli LPI Luxery'in Türkiye birimini satın alan Saat&Saat'in Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, "Artık lükste de varız" dedi. DKNY, Burberry, U-Boat, Fossil, Gc, Emporio Armani, Cerrutti, Diesel, Michael Kors, Roberto Cavalli, Guess ve Hugo- Boss'un da aralarında bulunduğu 24 dünya markasının Türkiye temsilcisi olarak, sektörde taşları yerinden oynattıklarını ve pazarı yeniden şekillendirdiklerini belirten Kaya, "LPI International'ın Rusya, Brezilya, Paraguay ve Türkiye'de yerel şirketleri vardı. Şimdi Türkiye birimini satın alarak elimizi daha da güçlendirdik" diye konuştu.
"İşbirli ğimiz sürecek"
LPI ile 2002'de görüşmelere başladıklarını ve geçtiğimiz aylarda anlaşmaya vardıklarını anlatan Ramazan Kaya, şu bilgileri verdi: "Hayallerimizi süsleyen bir saat grubunun Türkiye operasyonlarını almak gerçekten büyük bir adım. 2012 sonuna kadar iki İsviçreli markayla daha anlaşacağız." LPI International CEO'su Jerome Biard ise 1993'ten beri Türkiye'de bulunduklarını kaydederek, "Ülkenin en büyük saat dağıtıcısı ile buluşmak bizi çok mutlu etti. Bu pazarda büyümek için tek markaya dayalı mağazacılık yürütmek de alternatiflerimiz arasındaydı. Biz diğer seçeneği kullandık ve Türkiye'nin lideriyle çalışmaya karar verdik" dedi. Saat&Saat'in bölgedeki etkinliğinin artacağını dile getiren Biard, "Rusya'da da varız. İşbirliklerimiz ileride daha da gelişebilir" diye konuştu. Saat&Saat 30 ilde 80 mağaza, 12 kiosk, 45 satış noktasıyla hizmet veriyor. Beş yılda bu rakamı katlamayı planladıklarını anlatan Ramazan Kaya, "200 mağazaya ulaşmak istiyoruz. 700 olan çalışan sayımızı da bin 500'e çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.