Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi alanında dünya birinciliği ödülünü aldı. Sektörün en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com'un düzenlediği ve en iyilerin belirlendiği "2012 Top Ranking Performers" ödüllerinde "En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı" kategorisinde dünya birincisi olan şirket, "En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması" kategorisinde de ikincilik ödülünü aldı. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada alınan ödüllere vurgu yaparak, "Ödüller hem şirketimiz hem de ülkemiz adına gurur verici bir sonuç. Yüzde 45 pazar payıyla Türkiye'nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi olarak yurtiçi ve dışında toplam 18 lokasyonda, 10 bin çalışanımızla aynı kararlılık, cesaret ve yenilikçi anlayışla Türkiye'ye hizmet vermeye devam edeceğiz" dedi. Turkcell Global Bilgi'nin Karaman'da yüzde 50'si engelli olmak üzere 100, Şanlıurfa'da ise yüzde 75'i kadın olmak üzere 200 kişiyle hizmet veren merkezleri, ilk temasta yüzde 87'lik yüksek çözüm oranı ve müşteri memnuniyetiyle örnek kamu projesi olarak gösterildi.
ALO 17o'E ÖDÜL
Turkcell Global Bilgi, 'En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı' kategorisindeki dünya birinciliği ödülünü, ÇSGB, İŞKUR ve SGK kurumlarının yaklaşık 300 hizmetinin entegre bir şekilde 7/24 sunulduğu Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170 ile aldı. ALO 170 kayıt dışı istihdam ile mücadelede devlet ve vatandaş arasındaki en etkili kanal oldu. Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ise ülke ekonomisine bir yılda milyonlarca TL katkı sağladı.