Dünyanın en çok kazanan kadın sporcusu Rus tenisçi Maria Sharapova kortlardaki maharetinin bir benzerini iş dünyasında sergiliyor. "Sugarpova" isimli bir şeker markası yaratan ünlü tenisçi 500 bin dolarlık yatırımla girdiği bu işten sadece bir yılda yüzde 120 geri dönüş aldı. 25 yaşındaki tenisçi son olarak Avustralya'da satışa çıkardığı şekerleri şu anda sekiz ülkede pazarlıyor. İngiltere, Japonya, Kanada, Rusya, Hindistan ve Çin'de satışa sunulan şekerlerin bir paketi 5.99 dolar. Sharapova'ya kalan kâr ise paket başına 1.10 dolar. Bu kadar başarılı bir performans beklemediğini açıklayan ünlü yıldız "Bu başarı benim için de sürpriz oldu. Pazarlama ve reklam bütçesi olarak çok fazla kaynak ayırmadık" dedi.
ZAMANININ % 60'I ŞEKERE
Sharapova'nın vaktinin yüzde 60'ını şeker işine ayırdığı belirtilirken menajeri ise, "Bu başarı aynı zamanda sosyal medyanın gücünü gösteriyor. Facebook'taki 9 milyon hayranın gücü bu" diye konuştu. İspanya'da üretilen şekerlerin premium versiyonu da yakında geliyor. Bu yeniliğin sporcunun yıllık gelirini 28 milyon dolara çıkaracağı öngörülüyor.