AXA 2013 yılında üst üste 5'inci kez marka danışmanlık şirketi olan Interbrand tarafından 'Dünyanın En İyi Sigorta Markası' seçildi. Marka değerini yüzde 5 artırarak 7.09 milyar dolara taşıyan Axa, dünya çapındaki tüm markaların değerlendirildiği 'En İyi 100 Marka' listesinde 59'uncu sırada yer aldı. Axa Group Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Henri de Castries konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi: "Bir kez daha en iyi 100 marka arasında yer almak ve 5 yıldır dünyanın en iyi sigorta markası olarak gösterilmek büyük bir başarı. Bu durum, marka stratejilerimizin doğruluğunu ve şirketimizin gücünü göstermektedir. En iyi sigorta markası olmak kendimizi rakiplerimizden farklılaştırdığımızı gösterir ve daha fazla müşterinin bizi tercih etmesini sağlar."