Geçtiğimiz sene 1 milyon lira karşılığında Avon'un yüzü olan Azra Akın'ın yerine bu yıl Hadise seçildi. İddiaya göre; yetkililer, marka yüzünü seçmeden önce bir araştırma yaptı. Akın'ın Kıvanç Tatlıtuğ ayrılığından sonra marka değerinin azaldığı belirlendi. Bunun üzerine, yıllık 2 buçuk milyon dolar karşılığında son dönemin parlayan yıldızı Hadise, 'marka yüzü' olarak seçildi. Bu arada geçtiğimiz yıl ünlü bir içecek firmasının da reklamlarında boy gösteren Azra Akın'ın bu anlaşmasının da tehlikede olduğu söyleniyor.
Çiftin ayrılığından sonra Azra Akın, birçok reklam işini kaybederken; Kıvanç Tatlıtuğ'a firmaların ilgisi her geçen gün artıyor.
Kaynak: Takvim