Bu aralar ekranlarda, hayata bakış açınızı değiştirecek bir çay reklamı dönüyor!
Çayın adı: Tudor. Anglosakson bir ad, enteresan. Çay paketlerindeki resimlerde ise 17'nci, 18'inci yüzyılda İngiliz asillerini beş çayı içerken görüyoruz.
Ama reklam Doğu Anadolu'da çekilmiş. Kemençenin yerini zurna, davul almış. Bir folklor ekibi halay çekiyor, bir dede 'Bak buraları eskiden hep dutluktu' der gibi bir tepeyi Sedar Ortaç'a gösteriyor falan.
SERDAR ORTAÇ
Karadeniz çay reklamlarına alternatif olsun diye mi böyle bir reklam çektiler acaba?
Reklamda herkesin çayı şekersiz içmesindeki mesaj kaygısını da anlamadım!
Her neyse, finalde Serdar Ortaç çayını yudumlayıp veriyor sloganı: "Tudor çayı, meşhurların seçimi!"
Çayın hedef kitlesi sadece meşhurlar mı yoksa?
Ya da verilmek istenen mesaj şu mu: Tudor çayı için, meşhur olursunuz.
Bu arada Tudor, bir Azeri çay firmasıymış.
Anglosaksonlar, İngiliz asilleri, Doğu Anadolu, Azerbaycan ve biraz da pop müziği; Serdar Ortaç... Kafa karıştıran, enteresan bir mozaik! Reklamı David Lynch çekse bu kadar olurmuş.
Belki de amaç sadece konuşulmak. Elbet bir bildiği vardır bu reklamı çekenlerin!