5 günlük hava durumu
6 Haziran 2011 Pazartesi
Görevden aldıran fotoğraflar

Görevden aldıran fotoğraflar

  • yeni haber
  • AA
  • Giriş Saati: 06.06.2011  17:43
    Güncelleme : 06.06.2011  18:50

Artvin Valisi Mustafa Yemlihalıoğlu, İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Mehmet Nasif'in, bugün itibariyle Jandarma Genel Komutanlığı emrine alındığını bildirdi.

Artvin Valisi Mustafa Yemlihalıoğlu, İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Mehmet Nasif'in, bugün itibariyle Jandarma Genel Komutanlığı emrine alındığını, yerine Jandarma Yarbay Alper Sır'ın atandığını bildirdi.
Yemlihalıoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Hopa'da 31 Mayıs'taki AK Parti mitingi öncesi ve sonrasında çıkan olaylara ilişkin müfettişlerin yürüttüğü soruşturma çerçevesinde İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Mehmet Nasif'in Jandarma Genel Komutanlığı emrine alınmasının uygun görüldüğünü söyledi.
Vali Yemlihalıoğlu, Artvin İl Jandarma Komutanlığı'na Jandarma Yarbay Alper Sır'ın atandığını ve Sır'ın bugün itibariyle göreve başladığını belirtti.

kalan karakter 460

erdadaş erdadaş

ya arkadaşlar anlayan varsa anlatsın bana,askerimiz yanında polisi taşlayana niye müdahale etmedi,veya taş atanlar askeri niye takmadı

Aynı Görüşte misiniz?
evet151
hayır11
cevapla 06.06.2011 17:54
mesut mesut

bilip bilmeden kara düzen yorum yapılıyor olay yeri polis bölgesi ve jandarmaya olaya müdahale edebilmesi için oranın mülkü amiri emir vermesi gerekiyor ama topun ucunda hep polis asker olur malesefe vurun abalıya misali kaymakam muhtemelen görevinin başındadır vatansverin oy verdiği partiden olduğu için kimse kaymakamı sorgulamaz bu durumlarda

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır1
cevapla 07.06.2011 01:17
vatansever vatansever

görüntüleri izleyince ergenekon...balyoz davalarının ne denli önemli olduğunu anladımmm..düşünsene kıytırık bir lise mezunu başçavuş 2000 liradan fazla maaş alır...benim oy verip başbakan yaptğım adamı korumaz..bu tek kelimeyle...aymazlıktır...o adamın askerlikle ilgili geçmişi geleceği bitirilmelidir.

Aynı Görüşte misiniz?
evet25
hayır7
cevapla 06.06.2011 18:29
nöbetçi nöbetçi

vatansever rumuzlu bey. kıytırık başçavuş dediğin adamlar canlarını ortaya koyarak vatan savunmasına bizzatihi katılan insanlardır. bir şeyler anlatırken içindekileri kusma. gerçekten bu olaylarla ilgili bildiğin birşey varsa yaz yoksa yorumuna gerek yoktur. o resimlerin öncesini ve sonrasını biliormusunda rastgele tsk ya içindeki kini nefreti kusuyorsun. yazıklar olsun senin gibi vatansevere.....

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır0
cevapla 06.06.2011 23:49
ercan ercan

oh iyi olmuş sen misin görevini yapmayan

Aynı Görüşte misiniz?
evet22
hayır8
cevapla 06.06.2011 18:46
ergenekon ergenekon

ey yorum yapan adamlar siz hiç hayatızda kanun kitap okudunuzmu. okumadığınız belli oluyor! bu asker doğuda çarpışırken sen evinde rahat uyu diye şehit oldu. gel sende 2000 liraya çalışta görüm! hiç birinizin emasya protokolünden haberiniz yok tabii elbegt devran dönecek ve bu ülke size dar gelecek! daha düne kadar sesiniz çıkmıyordu! sizler bir gün elbet anlayacaksınız kime hizmet ettgiğinizi! tsk nın şerefli rütbesine hakaret edercesine pervazsınız. ama olsun allah büyük bu ordu ve millet 19 mayıs 1919 kurtuluş ateşini yaktı yine bu ateş bir gün yine yanacak o zaman sizi kim kurtarır bilmem ama kaplumbağa gibi köşenize sığınmayın tez elden ülkeyi terk edin emi arkadaşlarım

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır2
cevapla 07.06.2011 00:51
Arslan Arslan

Çok yeride bir idari işlem.Resme dikkatli bakın adam sanki direniş harekatını yönetiyor...Çapulculara yardımcı oluyor.

Aynı Görüşte misiniz?
evet21
hayır6
cevapla 06.06.2011 18:37