5 günlük hava durumu
19 Temmuz 2011 Salı
Sanatçılardan, Aynur Doğan'a destek

Sanatçılardan, Aynur Doğan'a destek

İSTANBUL Caz Festivali kapsamında Cemil Topuzlu Açık Hava Tiyatrosu'nda 13 askerin şehit edildiği gece Kürtçe şarkı söylediği için yuhalanan Aynur Doğan'a sanatçılardan destek geldi. Aralarında Sezen Aksu, Ahmet Kaya'nın eşi Gülten Kaya, Cem Mansur, Cezmi Ersöz, Derya Alabora, Efkan Şeşen, Eşber Yağmurdereli, Lale Mansur, Sırrı Süreyya Önder'in de bulunduğu sanatçı ve gazetecilerin ortak imzasıyla bir metin hazırlandı. Yasemin Göksu tarafından okunan metinde "Aynur Doğan'ın yaşadıkları Türkiye'de son dönemin bir özetini oluşturuyor. Tahammülsüzlüğü ve ölümleri kışkırtan anlayışı kınıyoruz. Bizi barıştıracak olan şarkılarımız ve danslarımızdır" denildi.

kalan karakter 460

ismail TORLAK ismail TORLAK

Ne sanatçısı, çapulcu surüsü! PKK 13 askerimizi şehit edecek, o gece festivalde Aynur DOĞAN denen zevat çıkıp kürtçe şarkı söyleyecek,vatandaş yuhalayınca kışkırtmış olacak! Ogece kürtçe şarkı söylemek kışkırtmak olacak!
"Tahammülsüzlüğü ve ölümleri kışkırtan anlayışı kınıyoruz. Bizi barıştıracak olan şarkılarımız ve danslarımızdır" diyorsunuz, 13 şehit verdiğimiz gece kürtçe şarkı söylüyorsunuz! Pes doğrusu!

Aynı Görüşte misiniz?
evet15
hayır18
cevapla 19.07.2011 10:00
cüneyt baygındır cüneyt baygındır

Sayın İsmail Torlak, öyle diyorsun ama, o gün bütün televizyonlarda sabaha kadar eğlence, şarkı, türküler vardı. Sizler, onları niye görmüyorsunuz. Bir sanatçı kürtçe türkü söyledi diye, kıyameti koparıyorsunuz.Ben kürt kökenli bir Diyarbakırlıyım.Benim kardeşimde Bingölde askerde. O Şehitlerin arasında Kardeşimde olabililrdi. Bir grubun desteklediği bu olaylardan ötürü, bütün Kürtleri suçlayamazsınız. Hepimizi yok sayamaz ve susturamazsınız.Bizde, bu dünya var oldukça olacağız, bunu artık böye bilin. Bizleri inkar ederek, elinize bir şey geçmeyecektir. Ayrıca bü ülke ve topraklar kimsenin babasının malı değil. Bu toprakların üstünde
ve bayrağımızın dalgalanmasında Kürtlerinde kanı vardır. Kürtler veTürkler omuz omuza vererek, bu toprakları düşmandan almışlardır.Gidin Çanakkale'ye bakın..Bizimde yüreğimiz yanıyor.İnsan olanın bu cinayetleri kabul etmesi düşünülemez.Ayrıca,çatışmalarda Şehit olan askerlerin yarısıda Kürt kökenlidirller.Olan sadece sizlere olmuyor.Bunu artık anlayın.

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır0
cevapla 20.07.2011 10:48
nuri nuri

peki ne olacak hani biz kardeşiz diyorsunuz eğer biz kardeş isek neden kürtçe ye tahamülünüz yok bu nasıl kardeşliktir sorarlar.

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır3
cevapla 19.07.2011 14:16
ERCAN ERCAN

BEN ANLAMIYORUM BUNLARI.ŞEHİT OLMAKLA KÜRTÇE ŞARKI SÖYLEMEK ARASINDA DAĞLAR KADAR FARK VAR.TÜRKÜ TÜRKÜDÜR İSTER KÜRTÇE SÖYLENSİN İSTER TÜRKÇE İSTERSE ARPÇA NE FARK EDER.BU ZİHNİYETLE BİZ BİR YERE VARMAYIZ.BU YAPILANLAR FAŞİZMDEN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİLDİR

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır5
cevapla 19.07.2011 13:36
barış akkaya barış akkaya

Nuri, kardeşlik 13 tane günahsız vatan evladının sehıt dustugu o gece ınsanları kıskırtırcasına cıkıp kurtce sarkı soyleyen sanatcı dıye gecınen kişinin yaptıgı terbıyesızlıkten once yorumlaman bence daha mantıklı olurdu.Burada tahammulsuzluk dıye bırsey yok cıkıp ozerklık bıle ılan eden suursuz ınsanlara tahammul gosterdı bu mıllet daha ne tahammulu beklıyorsun.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır11
cevapla 19.07.2011 15:20
Ata T. Ata T.

Millet olarak hiçbir sorun yaşamıyorduk ki... Kimsenin şarkılarla danslarla alıp veremediği bir şey yoktu... Bu aydın ve sanatçı geçinen birtakım Marksist eskileri ve onların gafil destekçileri yüzünden Kürt sorunu yaratıldı... Bunları Rusya, Fransa, İsveç, Yunanistan, İsrail, ABD gibi ülkeler hep destekledi. Şimdi de kalkıp barış ve kardeşlik peşinde olduklarını söylüyorlar... Bu söylemlerle şirin görüneceklerini sanıyorlar... Yap et, sonra masum rolü oyna! Milletin birazcık sabrı taşmıştır. Bu sabır bir taşarsa " Türk'ün ayranı kabarırsa..." ne olacak?

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır6
cevapla 19.07.2011 13:59
zeynep zeynep

ne farkederki ..ağlıyoruz ,gülüyoruz,kızıyoruz kıskanıyoruz bekliyoruz, haksızlığa uğruyoruz, acıkıyoruz .. çoğu kez doyamıyoruz bi çok şeye...! Aynur ne güzel anlatıyor türküsüyle ağıdıyla ..birbirimize sahip çıkalım..derdimiz bir acımız bir.. beklentilerimizde bir olmalı insana, insandan yana ne varsa sahip çıkalım..çıkalımki var olalım ve de var olmanın keyfini çıkaralım..

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 29.07.2011 16:29
leyla vildan leyla vildan

kürt ve kürtçe aleyhinde konuşanlar.güncel basının gazına gelmeden önce elinizde internet gibi sınırsız bilgi kaynağı var.biraz karşılaştırmalı türk tarihini okusanız düşünseniz kafa yorsanız barışa katkınız olur.kürtlerin türklerle değil rejimle sorunu var.onların haklarını teslim etmedikçe bu kavga bitmez.80 yıldır çözüm hep öldürmek üzerine. yetmedi mi.devlet artık vatandaşını öldürmeden idare etmesini öğrensin.barış hemen şimdi.
21.07.2011

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 21.07.2011 13:12