5 günlük hava durumu
19 Ekim 2011 Çarşamba
Hakkari Çukurca terörist şehit çatışma Jandarma Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel saldırı

'de hain : 24

  • yeni haber
  • CİHAN
  • Giriş Saati: 19.10.2011  09:02
    Güncelleme : 19.10.2011  19:17

'da gece saat 01:00'de baskın düzenleyen PKK'lı ler uzun namlulu tüfek ve roketatarlarla saldırdı. Sabahın ilk ışıkları ile yüreğimizi yakan tablo ortaya çıktı: Çukurca' daki larda 24 asker oldu, 18 asker de yaralandı...

'nin ilçesinde ler gece saatlerinde çok sayıda yere silahlı gerçekleştirdi. larda 24 asker düştü, 18 asker yaralandı..

Aynı anda 8 ayrı PKK grubu saldırdı
Hakkari'ye bağlı Çukurca ilçesinin Keklikdere bölgesinde ve Çukurca ilçe merkezinde konuşlu birliklere 8 ayrı PKK grubu tarafından saldırı düzenlendi. Gece saat 01.00 sıralarında başlayan saldırı sonucu çıkan çatışma sabah saatlerine kadar sürdü.

Teröristler tarafından gece saatlerinde emniyet ve binalarına yönelik gerçekleştirilen saldırıların bilançosu sabah saatlerinde ortaya çıktı. Gece saatlerinde başlayan saldırılarda 24 askerin şehit olduğu, 18'inin yaralandığı belirtildi.

200 PKK'LI SALDIRDI
PKK'lı teröristler, önce Çukurca ilçe merkezindeki polis ve askeri alanlara, ardından da sınırın sıfır noktasında bulunan askeri birlik ve karakollara saldırı düzenlediği belirtildi. İlçe merkezi ile karakollara yapılan saldırının 200 kişilik bir PKK'lı grup tarafından gerçekleştirildiği öğrenildi.



ÇATIŞMA SONRASI İLK GÖRÜNTÜLER


TÜRK ASKERİ IRAK TOPRAKLARINDA

Gece başlayan ve sabahın ilk ışıklarına kadar süren çatışmaların ardından PKK'lı grubun özel birlikler tarafından takibe alındığı, 2 ayrı nokta sağlanan sıcak temasın ardından da Özel birliklerin bu iki noktadan sınırı geçerek Irak topraklarına girdikleri belirtildi.

ÇUKURCA'YA GİRİŞ-ÇIKIŞLAR KONTROL ALTINDA

Gece başlayan ve sabahın ilk ışıklarına kadar süren çatışmaların ardandan Çukurca ilçe merkezine giriş ve çıkışlar da kontrol altına alındı.

KAZAN'DA OPERASYON
Bu arada en çok kayıpların olduğu Işıklı bölgesinde bulunan Kekliktepe ile yine sınırın sıfır noktasında bulunan Kazan vadisi ve Sabır Dağı bölgelerinde de yoğun bir operasyon sürdürülüyor. Kobra tipi helikopterlerin havadan destek sağladığı operasyon özel birlikler tarafından yürütüyor.

PKK'LILARIN KAÇIŞ GÜZERGAHI, ASKERİ BİRLİKLER TARAFINDAN TOP ATEŞİ ALTINA ALINDI
Hakkari'nin Çukurca ilçesinde düzenlenen hain saldırının ardından, PKK üyelerinin kaçış güzergahı askeri birlikler tarafından top ateşi altına alındı.

Hakkari'nin Çukurca ilçesindeki hain saldırının ardından, PKK üyelerinin kaçış güzergahı askeri birlikler tarafından top ateşi altına alındı. Hava ve kara operasyonları sürerken, güvenlik önlemlerinin en üst seviyeye çıkarıldığı ilçeye giriş ve çıkışlar kontrol altında tutuluyor. Saldırıda mermilerin isabet ettiği birçok ev zarar görürken, ilçe halkının endişeli bekleyişi devam ediyor.

YARALI ASKERLER HASTANEYE KALDIRILDI


ORGENERAL ÖZEL BÖLGEDE
Bu arada saldırının ardından ve kuvvet komutanları, olay yerinde incelemelerde bulunmak üzere bölgeye geldi.

ŞEHİTLERİMİZİN KİMLİKLERİ BELLİ OLDU

18 YIL ARADAN SONRA EN KANLI İKİNCİ BASKIN

GÜL: İNTİKAMI ÇOK BÜYÜK OLACAK

Etiketler : , , , , , , ,

kalan karakter 460

UK UK

DAHA KAÇ ŞEHİT VERMEMİZ GEREKİYOR. KALKAN JETLER NERERELİ BOMBALIYOR ACABA? BUNLAR SADECE GÖZ BOYAMA MI? BİZ VERDİĞİMİZ ŞEHİTİN SAYISINI HER BİR MAHALLEDE EVDE İLÇEDEKİ CENAZELERDEN BİLİYORUZ, ÖLDÜRÜLENLERİN SAYILARINI DA BİLMEK İSTİYORUZ.ŞİMDİ YİNE DİYARBAKIRDAN JETLER KALKACAK, BİR GRUP TERORİST ÇEMBERE ALINMIŞ OLACAK AMA SONRA KAÇ ÖLÜ VAR, BİLDİREN YOK.... YETER ARTIK YETER.....

Aynı Görüşte misiniz?
evet350
hayır5
cevapla 19.10.2011 09:14
AYŞE AYŞE

BAŞIMIZ SAĞOLSUN SADECE HER ŞEHİDİN ARKASINDAN SÖYLEDİĞİMİZ BU BAŞKA DA KOSKOCA BU ÜLKENİN ELİNDEN BAŞKA HİÇ BİR ŞEY GELMİYOR YAZIKLAR OLSUN .
BU TEK KELİME İLE BİR KATLİAMDIR.

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır0
cevapla 19.10.2011 09:38
AYŞE AYŞE

BAŞIMIZ SAĞOLSUN SADECE HER ŞEHİDİN ARKASINDAN SÖYLEDİĞİMİZ BU BAŞKA DA KOSKOCA BU ÜLKENİN ELİNDEN BAŞKA HİÇ BİR ŞEY GELMİYOR YAZIKLAR OLSUN .
BU TEK KELİME İLE BİR KATLİAMDIR.

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 19.10.2011 09:38
ahkg ahkg

tbmm, ne allah sızınde evlat acınızı çekmesi nasip etsin çocuklarınızın çlüsünü görürsünüz inşallah . bu kadar şehit verırken sıgara ıcma, içki içme ,ıkı tane kazak gıy üşümessın dıyen insanlar size bela okuyorum.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 19.10.2011 09:34
LANET OLSUN YETER ARTIK LANET OLSUN YETER ARTIK

daha ne bekliyorlar sınır ötesi için acaba daha kaç ocak sönecek afrikadan önce kendi ülkemize kendi vatanımıza bakalım beyenmediğimiz israil 1 asker için önce savaş ve sonrada 1027 tutkluyu bıraktı.Binlerce şehidimize biz ne tepki veriyoruz ülke olarak koskocaman bir hiç .Allah rahmet etsin aziz şehitlerimize

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 19.10.2011 09:32
ilknur keskin ilknur keskin

allah tez zamanda belanızı versin elleriniz kopsun inşalla
h

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır1
cevapla 19.10.2011 09:25
kartall kartall

kalkan jetler ancak gosterıs olsun dıe bos dagları bombalıo baskada bısey yok... yazık gunah

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 19.10.2011 09:24
koray gündoğdu koray gündoğdu

razaman ayı hala geçmedi sayın başbakanım
neyi bekliyorsunuz yazık değilmi bu vatan evlatlarına tek suçları ülkemizi korumak
allah hepinizin cezasını versin pkk

Aynı Görüşte misiniz?
evet298
hayır9
cevapla 19.10.2011 09:15
aykut aykut

boyle adama daha basbakanım DEMMEZ... her gun sehıt haberleri gelıyor adamın umrunda degıl

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 19.10.2011 09:27
Pkk= İnsan ziyanı(reziller) Pkk= İnsan ziyanı(reziller)

Teröristlerdeki şu rahatlığa bakarmısınız.Saldırıp rahat bir şekilde kaçabiliyorlar. Devlet büyüklerimizde ülkemizin sorunlarını unutup başka ülkelerle ilgilenirlerse böyle olur.Yazıklar olsun.Allah rahmet eylesin.Ulusal yas ilan edilmeli.

Aynı Görüşte misiniz?
evet289
hayır10
cevapla 19.10.2011 09:15
Bilirkişi Bilirkişi

olucaklar sırası ile
1- bir kaç büyük baş kapalıkapılar ardında toplanıp birşeyler konuşacak
2- çıkışta bıçak kemiğe dayandı artık denilecek
3-biz çog güçlüyüz öyleyiz böyleyiz bunu yaptık vs gaz alıncak
4-birisi mikrofona bağıracak
5- 3 çocuk yapıcaz...

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 05.08.2012 07:56
emrah emrah

türk lerin kanı yerde kalmayacak

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 13.06.2012 10:41