5 günlük hava durumu
12 Nisan 2012 Perşembe

'de : 2

  • yeni haber
  • Giriş Saati: 12.04.2012  11:30
    Güncelleme : 12.04.2012  14:12

Mehmetçik operasyonlarına hız kesmeden devam ederken, kırsalında bölücü terör örgütü mensupları ile çıkan da 2 asker oldu, 3 asker ise yaralandı.

'de PKK'lı teröristlerle çıktı. 2 asker oldu. 3 asker de yaralandı.

Şırnak'ın Uludere İlçesi'nın Geymuşule üst bölgesinde güvenlik güçleri ile PKK'lılar arasında çıkan çatışmada, ilk belirlemelere göre 2 uzman çavuş şehit oldu, 3 uzman çavuş yaralandı.

Türkiye-Irak sınır hattında bulunan Uludere İlçesi'ne bağlı Yeşimli Köyü Geymuşule üst bölgesinde bu sabah saatlerinde güvenlik güçleri ile bir grup PKK'lı arasında çatışma çıktı. Çatışmada ilk belirlemelere göre 2 uzman çavuş şehit olurken, 3 uzman çavuş yaralandı. Yaralanan askerler helikopter ile Şırnak Asker Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Bölgede kaçmaya çalışan PKK'lıları etkisiz hale getirmek için hava destekli operasyonlar sürdürülüyor.

BABA OCAĞINA ATEŞ DÜŞTÜ
Şırnak'ın Uludere ilçesi kırsalında teröristlerle güvenlik güçleri arasında çıkan çatışmada şehit olan uzman çavuş Caner Kesimal'ın (38) Sakarya'nın Karapürçek ilçesindeki baba evine ateş düştü. Uzman çavuş Kesimal'ın evli olduğu öğrenildi.

İlçeye bağlı Mesudiye köyünde yaşayan şehidin annesi Havva ve babası İrfan Kesimal'a acı haberi Kaymakam Haktan Gökçekuyu ve Sakarya İl Jandarma Alay Komutanı Adnan Arslan verdi. Acı haber üzerine yıkılan anne ve baba Kesimal fenalık geçirdi. Anne ve babaya 112 ekibi müdahale etti.

Kesimal ailesinin 10 yıl önce Rize'den gelerek Karapürçek'in Mesudiye köyüne yerleştikleri öğrenildi.

Etiketler : , , , ,

kalan karakter 460

orhan orhan

NEREDE ULUDERE KAHRAMANLARI?BENİM ASKERİME DİL UZATANIN DİLİNİ KOPARIRIM.ULUDERE GERÇEĞİ BU.GERİSİ KÜLLİYEN YALAN.UTANMASALAR ÖLEN KÖYLÜLERİ KAHRAMAN İLAN EDİP.HEYKELLERİNİ DİKECEKSİNİZ.ŞİMDİ NE OLACAK?AYNI YERDE İKİ ŞEHİT VE PKK.ORANIN ALAYI PKKLI.ADAMLAR PKKNIN TAŞORANLIĞINI YAPIYORLAR.KATIRLARLA HER TÜRLÜ PİSLİKLERİNİ TAŞIYORLAR.ŞEHİTLERİME ALLAHTAN RAHMET.AİLELERİNE SABIRLAR DİLİYORUM.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

Aynı Görüşte misiniz?
evet252
hayır25
cevapla 12.04.2012 11:42
Ne Önemi Var Ki Ne Önemi Var Ki

her kim olursa olsun dini dili ırkı yaşı cinsiyeti hiç varketmez arkadaş. vatanı bölüyorsa askere silah sıkıyorsa devletin malını taşlıyorsa esanfın dükkanını kapatıyorsa yapılacak tek bişey var. devletin ordunun bütün imkanlarını kullanarak bu tür hainleri bombalayacaksın yakacaksın yıkacaksın işkenece yapacaksın ki bu vatana hainlik etmesinler hatta canlı yayında tek tek acı çekerek öldüreceksin.Er Meydanında o zaman çapulcuları görürüz.

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır2
cevapla 12.04.2012 13:33
mehmet özabuş mehmet özabuş

ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANLARI CENNET OLSUN

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla 12.04.2012 12:13
snn snn

dün meclise yürüdüzün çocuklarımız öldü diye.siz bu teroristlerle iş birliği yaptığınız sürece tepenizden bombalar eksilmez.bugün size el veren devlet yarın böyle yaparsanız sırtını dönecektir.benim mehmetim gitti kim verecek hesabını...

Aynı Görüşte misiniz?
evet178
hayır12
cevapla 12.04.2012 11:51
ali haktanır ali haktanır

ALLAH BU ÇOCUKLARIMIZDAN RAZI OLSUN CENNET VATANIMIZI BU YAŞLARINDAN CANLARINDAN AZİZ BİLİP KORUDULAR, ŞEHİT OLDULAR. ALLAH ONLARI CENNETTE PEYGAMBERİMİZİN YANIN YER VERSİN. İNŞAALLAH.

Aynı Görüşte misiniz?
evet165
hayır11
cevapla 12.04.2012 11:44
İnsan İnsan

bu toprakları kan ile beslemeye devam edin bakalım nereye kadar sürecek ne şehidi ne vatanı boşu boşuna ölüyor bu gençler

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla 12.04.2012 13:22
muratozturk93 muratozturk93 // İSTANBUL

Amin inşallah

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla 12.04.2012 12:01
Yeter Yeter

Anlamiyorum bir türlü, bu adam terörist elinde silah var niye dur cekiliyor? Aynen amerikanin yaptigi gibi" bul ve yok et" stratejisi uygulanmali? Cana kast edenlerin yasama hakki olmamali........ Yazik gencecik pisi pisine giden genclerimizin ailelerine.

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır2
cevapla 12.04.2012 20:06
GSli GSli

Dokunursun,kacakci cikar mahsumdular cocuktular,dokunmazsin,Sehit olursun ! Birde bunlara Tazminat verildi,hepisi PKK yla ic ice,haram sipkin olsun Vergi Paralarimiz. :-((((

Aynı Görüşte misiniz?
evet12
hayır2
cevapla 12.04.2012 18:32