5 günlük hava durumu
30 Temmuz 2012 Pazartesi

The İmam konuştu

  • yeni haber
  • Giriş Saati: 30.07.2012  09:36
    Güncelleme : 30.07.2012  09:36

Türkiye'nin 4 dilli ve iPad'li imamı Selman Okumuş, 'zimmet ve gayrimeşru ilişki' iddiasıyla açığa alındı. Suçlamalar karşısında sessizliğini bozdu!

Tam 4 dil bilen iPad'li imam Selman Okumuş (35), çıtayı yükseltti. "usulsüzlük" ve "gayrimeşru ilişki" iddiaları nedeniyle açığa alınan "The İmam", TAKVİM'e konuştu ve "Hepsi iftira" dedi. Selman Okumuş, "ezberbozan imam" olarak tarihe geçti. Saçına jöle süren, 4 dil bilen, mimbere iPad ile çıkan Kılıç Ali Paşa Camii İmamı Selman Okumuş, "The İmam" olarak anılmaya başladı. Türkiye'nin en popüler imamı olan Selman Hoca hakkında, "cami paralarını zimmetine geçirmek" ve "gayrimeşru ilişki" iddiaları ortaya atıldı.

'PARAYA İHTİYACIM YOK'
"The İmam" açığa alındı, Okumuş'un yerine de başka bir imam görevlendirildi. Selman Okumuş ise "Bu iftiralardan kurtulacağım" diyerek hakkında söylenenlere tek tek cevap verdi. Selman Hoca, "İftira atıyorlar. Paraya ihtiyacım yok. Camide Cuma günleri toplanan paralar, zabıt tutularak müftülüğe teslim ediliyor" dedi. Okumuş, "Gayrimeşru ilişki" iddiasına ise "Ben sözlüyüm. Yakında evleneceğim. Müfettişlerin hakkımda olumsuz bir şey yazdıkları yok" yanıtını verdi ve ekledi: "Daha önce hakkımda 5 kez soruşturma açıldı. Hepsinden aklandım. Şimdi de aklanacağım ve görevime devam edeceğim. Yüzümde ve hareketlerinde suçlu paniği ya da mimiği var mı?"

İLAVE KAT DAVASI
İki kez ezbere "Dünya Kur'an-ı Kerim okuma şampiyonu" olan ve Cuma günleri iPad ile turistlere İngilizce vaaz veren Selman Okumuş'un adı, daha önce de farklı iddialarla anılmıştı. Okumuş hakkında, "cami lojmanınn üzerine ilave kat çıkıp imar kirliliğine neden olmak"tan dava açılmıştı. Selman Okumuş ise suçlamayı kabul etmemişti.

MEVLÜT YÜKSEL TAKVİM

kalan karakter 460

ahhh hoca ahhh hoca

gayrimeşru ilişki sonra evlenecem ben yaa.... peki bu iddalar düşünülüp de ortaya çıkmadı ki hem mufuluk sorusturma acsın hem de görevden alsın ????

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır41
cevapla 30.07.2012 09:58
METÄ°N METÄ°N

BİR ŞEY BİLMEDEN SALLAMA GÜNAHTIR

Aynı Görüşte misiniz?
evet43
hayır4
cevapla 30.07.2012 10:39
ayşe ayşe

türkiyede böyle genç imam sayısı az hatta yok bile bizler hoca denildigi zaman yaşlı ihtiyar diye biraz ürkerek camiye gideiz ama böyle genç imamlar görünce degil ürkerek camiye gitmek koarak gideriz hem ayrıca bu terbyesiz iftirayı kim attmışşışsa allahından bulsun böyle bi mübarek ayda böyle bişey ayrıca kürsiye ipad la çıkmak suçmu nsanları daha çok bilgilendirmek hem o bi imam tabi ki cami gelenlerden para isteyecek kadınlar konusunda camide erkek çok

Aynı Görüşte misiniz?
evet39
hayır3
cevapla 30.07.2012 17:44
ha ha haaa. ha ha haaa.

Burada yorum yazan bütün kişiler şunu iyi bilmelidir ki bir imamın 24 saati gözetim altındadır. Kolay kolay kötü bir fiilin içine girmezler giremezler. Hele de O tanınmış bir imam ise.Birilerinin gözüne batarsınız ve diyanette en kestirme yoldan görevden atılma yolu bulunan ''ortak nitelik şartı'' ileri sürülerek

Aynı Görüşte misiniz?
evet26
hayır10
cevapla 17.10.2012 09:25
özgül balaban özgül balaban

yazıklar olsun ki insanlarımıza en güzel degerlerimizi nefisleri hasetleri için yok ediyorlar selman hocam sesiniz makamınız yorumunuzla ben dahil bir sürü müslümana kullara kuran okumayı sevdirdiniz size engel olan kim varsa helak olsun yazıktır boş işlerle ugrasmasın kimse sizin yanınızda ben ve milyonlarca sevenleriniz var pes etmeyin sizi allaha emanet ediyorum

Aynı Görüşte misiniz?
evet23
hayır0
cevapla 26.12.2012 00:37
bilal bilal

sincan ertugrulgazi mah hürriyet cd osman gazi camisnde arakanlı müslümanlar icn para toplanmadı hoca lojman icin para topladı oysaki dün akşam acıklama yaptı diyanet işleri tüm camilerde toplancak umarım bi bu hocanın haddini bildirir

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır12
cevapla 19.08.2012 07:42