5 günlük hava durumu
28 Eylül 2012 Cuma
Mahkum eşlerinden Başbakan'a teşekkür

Mahkum eşlerinden Başbakan'a teşekkür

  • yeni haber
  • İHA
  • Giriş Saati: 28.09.2012  14:01
    Güncelleme : 28.09.2012  14:02

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın mahkumların eşleriyle cezaevi dışında bir odada 24 saat görüşebilecekleri yönündeki açıklamasını sevinçle karşılayan mahkum yakınları, "Eşlerimizle bir saat bile görüşemiyoruz bu uygulama çok iyi olur, Başbakan'a teşekkür ediyoruz" dediler.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın NTV televizyonu canlı yayınında gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını cevaplarken mahkumların eşleriyle cezaevi dışında belli bir yerde 24 saat görüşebilecekleri bir uygulama başlatacaklarını açıklaması Adana'da bulunan tutuklu ve hükümlü yakınlarını sevindirdi.

Merkez Yüreğir ilçesine bağlı Ulubatlı Hasan Mahallesi'nde ikamet eden ve çoğu uyuşturucu ticareti ile hırsızlık suçundan cezaevinde bulunanların yakınları Başbakan'a teşekkür etti. Neredeyse her evde 3-4 kişinin cezaevinde bulunduğu mahallede başbakanın açıklamaları büyük ilgi gördü.

Uygulamanın biran önce hayata geçmesini bekleyen Hacı Ali Keser eşinin uyuşturucu ticaretinden 3 yıldır cezaevinde kendisinin ise dışarıda perişan olduğunu belirterek, "Karataş Cezaevi'nde eşimle açık görüşte bile çok sıkı kontrol altında görüşebiliyoruz. Bir saat bile görüşemiyoruz. Başbakanın uygulamaya sokacağı bu yeni yöntem bizi çok mutlu eder. Ben eşimi 3 yıldır görmüyor gibiyim zaten" dedi.

Uyuşturucu ticareti yapmak suçlamasıyla 1 yıldır cezaevinde yatan eşini göremediğini çocuklarıyla rezil olduğunu anlatan Ali Rıza Uğurlu da, "Eşim Nazlı Uğurlu cezaevine girdi. Onunla görüşmek mümkün olmuyor. Başbakanın bu uygulamasıyla eşimle bir gün boyunca görüşebileceğim. Başbakana teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Kocası Paşa Zorbay'ın hırsızlık suçundan 12 yıl hapis cezası aldığına dikkat çeken Zeynep Zorbay da şunları söyledi:

"Başbakanın açıklamaları bizi hem heyecanlandırdı hem de sevindirdi. Ama şuan bir sonuç yok. Ben 3 çocukla ortada kaldım. Eşimi de hiç göremiyorum. Başbakanın sayesinde bir gün de olsa görebileceğim. Ama ben af istiyorum."

Hacı Ali Keser ise eşinin Ankara'da uyuşturucu ticareti suçlamasıyla yattığını belirterek, "Bu mahallede herkes cezaevinde önce buna çare bulunmalı. Ancak Başbakanın yaptığı açıklamada önemli. Ben Ankara'ya gidip eşimi bir saatlik için görmeye gidemiyordum. Ama şimdi ne yapıp edip bir gün görebilmek için giderim" şeklinde konuştu.

Tufan Keser de eşinin uyuşturucu ticaretinden cezaevinde olduğunu başbakanın açıkladığı uygulamanın çok iyi olduğunu söyledi.

kalan karakter 460

vijdanlı  vijdanlı

sayın başbakanım ceza evinde yatan insanlarımız cahilik yapmiş iseler de bir sefere mahsus genel af çıkarın sahipleri mağdur etmeyin şimdiden teşekürler esen kalın

Aynı Görüşte misiniz?
evet129
hayır10
cevapla 28.09.2012 15:38
aydınlı aydınlı

genel af ıstyoruz

Aynı Görüşte misiniz?
evet119
hayır6
cevapla 29.09.2012 12:40
İSİMSİZ İSİMSİZ

Sayın başbakanım benim eşim de 5 yıldır ceza evinde ama düşüncelerinize katılmıyorum.Evet eşimi çok özledim eşim olmadan hiçbirşeyin tadı olmuyor ama 24 saat yerine ya af verin yada açık görüş saatlerini biraz daha uzatın 45 dakika açık görüş veriyorlar oda yarısı güvenlik kontrolünde geçiyor.Eğerki biz kader mahkumlarına bir iyilik yapmayı planlıyorsanız bu bir gecelik olmasın bunun vebali ağır olur bence.....!!!!!!

Aynı Görüşte misiniz?
evet92
hayır10
cevapla 01.10.2012 15:50
kader kader

sayın başbakanım benim eşim 4.5 senedir içerde 24 saat eşler görüşüne katılmıyorum arkadaşımın dedigi gibi bunun vebali cok agır olur zaten babasız zor şartlar altında cocuklar yetiştirmeye çalışıyoruz bi yenileri eklendinde vay mahkum eşlerine bu kadar üzülüyosanız neden genel af vermiyosunuz bu şekil herkes kaderini yaşıyor zaten 24 saatlik bi gecelik iylik yapmanızın bi anlamı yok bide bizim oraya gittimizde utancımızı düşünün lütfen

Aynı Görüşte misiniz?
evet81
hayır8
cevapla 02.10.2012 12:12
hasret hasret

af istiyoruz

Aynı Görüşte misiniz?
evet76
hayır1
cevapla 04.02.2013 00:32
kader kader

her insan bir şansı hakediyor lütfen genel af istiyoruz bitsin artık bu işkence AF LÜTFEN AFFF çıksın......

Aynı Görüşte misiniz?
evet83
hayır2
cevapla 04.02.2013 00:31