5 günlük hava durumu
7 Ekim 2012 Pazar

300 bin jandarma kır polisi olacak

AK Parti'nin 2023 vizyonunda hayata geçirmeyi planladığı değişiklilerden biri de Jandarma Genel Komutanlığı'nın yapısı. Genelkurmay Başkanlığı bünyesindeki Jandarma Genel Komutanlığı, İçişleri Bakanlığına bağlanarak sivilleştirilecek. Çalışma tamamlanınca Jandarma Genel Komutanlığı, Jandarma Genel Müdürlüğü olacak. Kır polisi olarak yapılandırılmasıyla jandarmaya er-erbaş alımı da yapılmayacak. 300 bin jandarma personeli zamanla kır polisine dönüşecek. Polis ile jandarmanın görev tanımlamaları da tamemen ayrılacak Polise yardımcı teşkilat haline getirilecek jandarmaya er-erbaş alımı da yapılmayacak.

kalan karakter 460

KADİR KADİR

ASTSUBAYLARIN YATTIĞI VE BÜTÜN İŞLERİ UZMAN JANDARMALARIN YAPTIĞI BİR TEŞKİLATTIR. AYNI İŞİ KOLUNDA ÇALIŞIRLAR ANCAK ATUBAY UZMAN JANDARMADAN 1000 TL FAZLA ÜCRET ALIR.OKUL AYNI, DERSLER AYNI, ELBİSE AYNI. POLİS MEMURU DAHA ETKİN ÇALIŞIR ANCAK ASTSUBAYIN ALDIĞI 3600 EK GÖSTERGEDEN YARARLANAMAZ. BU NASIL ADALET.......

Aynı Görüşte misiniz?
evet226
hayır157
cevapla 20.10.2012 22:43
egemen egemen

tamamen saçmalamışsın bende astsubayım ama maaş farkı ve iş ayırımı yok

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır18
cevapla 25.10.2013 22:29
hakan hakan

ya arkadaşlar şu UZMANCIK'ları niye muhatap alıp cevap yazıyorsunuz; bırakın vızıklamaya ve kendilerini ezik hissetmeye devam etsinler. vatandas bile bunların ne oldugunu biliyor, her türlü melanet bunlarda, banka kredi bile vermiyor :) sonrada kendilerini kossskoca astsubayla bir tutuyorlar ;)

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır81
cevapla 26.09.2013 17:56
erol çalışkan erol çalışkan

sen hangi dünyada yaşıyorsun kardeş uzman jandarma hem devriyeye çıkar hem tabildot yapar artı astsubaydan daha fazla çalışır anladın

Aynı Görüşte misiniz?
evet57
hayır20
cevapla 28.08.2013 17:30
.... ....

kardeşim galiba uzman erbaş ile uzman jandarmatı karıştırıyosun galiba.. uzman jandarmaların astsb ların yaptığı görevleri yapmadığı yada tabildot zimmet ve devriye gibi faaliyetleri yapamadığını gördüğünü sanmıyorum ve yorum yapan arkadaşlara sesleniyorum bu olay uzman yada astsb olayı değildir biran önce jandarmanın sivilleşmesinin şart olduğunu hepimiz biliyoruz lütfen birbirimize sataşmayalım...

Aynı Görüşte misiniz?
evet43
hayır3
cevapla 23.08.2013 19:24
murat murat

kadir arkadasım soyledıgıne ınanıyormusun uzman zımmet alamaz tabıldot yapamaz devrıye cıkamaz tum yuk astsubaylarda sende bılıyorsun

Aynı Görüşte misiniz?
evet26
hayır46
cevapla 03.05.2013 23:06
memet memet

Subaylarin böl parcala yönet oyununa gelmis arkadaslar war bnde astsbyim bu oyuna alet olmavuzman kardesimm

Aynı Görüşte misiniz?
evet37
hayır10
cevapla 09.04.2013 14:23
levent levent

sen bu söylediklerin inanıyormusun kadir uzman jandarmaların bu teşkilatta olma sebebi astsubayların ayaklarına dolaşmak olduğunu duymuştumda inanmamıştım bir astsubay olarak , subaylar ,astsubaylarla uzmanların didişmesinden her zaman memnuniyet duyar sen mennun et ,buralarda birbirimizi çekiştirceğimize ast kademe olarak birbirimize destek verelim kadir efendi söylediklerimi kulağına küpe olsun

Aynı Görüşte misiniz?
evet76
hayır88
cevapla 03.02.2013 17:22
murat murat

Yaş kaç olursa olsun iş sana düştümü ben uzman çavuşum yetkim yok havası...çünkü işine öyle gelir.neyin denetlemesini,teftişini verirsin neyin zimmetini alırsın sen ya.Bunları yapmıyon işkence altında ezilen astsb.lara saygın olsun.Şu teşkilatta uzman çavuş olupta tasasız çalışmak gibisi var mı.

Aynı Görüşte misiniz?
evet92
hayır144
cevapla 29.12.2012 02:16
Kenan KILIÇ Kenan KILIÇ

zaten yaptığın brifing ve çene O brifingi ve slaytıda Uzman jandarma hazırlamıştır sana komutanın karşısına çıkıp o emeği sahiplenmek yalakalık ve çene yapmak kalıyor... Dürüst olun biraz Emek Hırsızları sizi...

Aynı Görüşte misiniz?
evet134
hayır62
cevapla 30.11.2012 22:51
ali ali

sen veremezsen bırak uzman jandarma versin...lafa geldimi biz astsubayız,herşeyi biliriz havası.ayrıca köyden indim şehre filmi geçmişini,nereden geldiğini bilmeyen bir çok insana hitap etmekte..rütbe fark etmez

Aynı Görüşte misiniz?
evet117
hayır30
cevapla 26.11.2012 20:58
tolga tolga

bu yazıyı yazan sanınrım bi uzman jandarma astsubayla kendını kıyaslama dostum zımmetın varmı,ben söyleyım yok nöbet ve istirahat bence uzman jandarma bırlık olsun ozluk haklarını duzenleme cabasına gırsınler astsubayla ugrasma yazık acınacak hale gelme sana bı tavsıye köyden indim şehire fiminiizle anlarsın ne demek istediğimi üst komutan gelir astsubay verir brifingi sen naparsın köşe bucak kacarsın neyse dahası cokk

Aynı Görüşte misiniz?
evet68
hayır128
cevapla 25.11.2012 13:08
mehmet kulaç mehmet kulaç

bir an önce uygulamaya geçirilsinde köylerde yaşayan vatandaşlarımızda daha iyi bir hizmet alsın şu dönemde jandarma gerek teknolojik gerek personel kapasitesi olarak etkin hizmet vermemektedir. hem askerlik hem asayiş adli görev olmuyor verilen görevlerle kanunlar çakışıyor topluca kapsamlı çağ açıcı düzenlemeler yapılmalı

Aynı Görüşte misiniz?
evet372
hayır8
cevapla 08.10.2012 00:01
ali ali

jandarmanın sivilleşmesi şart

Aynı Görüşte misiniz?
evet204
hayır6
cevapla 24.11.2012 13:44
Mehmet kullaç Mehmet kullaç

İkinci yargı paketinde geçecek inşallah bu ülkedeki milletin efendisini olan köylü vatandaşlarımız hak ettiği profesyonel kolluk hizmetini alacaklar

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 12.10.2013 01:03
JÖH JÖH

YORUMLARI OKUDUM MİDEM BULANDI BOŞ BOŞ KONUŞUP DURMUŞLAR YOK UZMAN BÖYLE YOK ASTSUBAY BÖYLE KİŞİLİĞİ GELİŞMEMİŞ ÇOK ADAM VAR BURDA ONUN İÇİN YORUM YAPMA GEREGİ DUYMUYORUM

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır1
cevapla 09.10.2013 21:45