5 günlük hava durumu
10 Ekim 2012 Çarşamba
Askerler 3 ay erken terhis edilsin

Askerler 3 ay erken terhis edilsin

  • yeni haber
  • AA
  • Giriş Saati: 10.10.2012  17:03
    Güncelleme : 10.10.2012  17:03

CHP Milletvekili Ensar Öğüt, Doğu ve Güneydoğu illerinde askerlik yapanların üç ay önce terhis edilmesini istedi.

CHP Ardahan Milletvekili Ensar Öğüt, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında, Askerlik Kanunu'nda değişiklik yapılmasıyla ilgili Meclis Başkanlığı'na sunduğu bir kanun teklifi hakkında bilgi verdi.

Öğüt, zorunlu askerlik hizmeti kapsamında bazı askerlerin Antalya'da, Bodrum'da askerliğini yaparken, daha çok fakir aile çocukları olan başka askerlerin ise 15 ay Şırnak'ta, Van'da, Hakkari'de çarşı izni bile olmaksızın askerlik hizmetinde bulunduğunu ifade etti.

CHP'li Ensar Öğüt, sadece bu askerlerin üç ay önce terhis edilmesiyle hem kendilerine hem de ailelerine büyük bir moral destek verileceğini vurguladı.

Bu yönde Meclis'e verdiği kanun teklifine diğer parti gruplarından da destek beklediğini belirten Öğüt, teklifin kabulü halinde, Doğu ve Güneydoğu illerinde askerlik yapanların üç ay önce terhis edilmeleri yani 12 ay askerlik yapmalarının temin edilmesiyle bir eşitsizliğin önüne geçilmiş olacağını sözlerine ekledi.

kalan karakter 460

umut çevik umut çevik

gercekten cok dogru bır teklıf vermıs sonuna kadar desteklıyoruz.askerıyeye adımımızı attıgımızdan berı ne haftasonu ıznımız var nede carsı ıznımız bızlerde ınsanız yıpranma payını dusundugumuzde bızler daha cok yıpranıyorz

Aynı Görüşte misiniz?
evet132
hayır6
cevapla 11.10.2012 20:05
hilmican kaya hilmican kaya

aynen öle herkez aile özlemiyle sitrese giryo kimimiz evli en azından düşse biraz moral olur

Aynı Görüşte misiniz?
evet35
hayır0
cevapla 04.03.2013 11:53
melek melek

kesinlikle katılıyorum lütfen artık girsin yürürlüge

Aynı Görüşte misiniz?
evet51
hayır1
cevapla 03.02.2013 01:55
hacı hacı

en dogrusu bu

Aynı Görüşte misiniz?
evet49
hayır1
cevapla 15.01.2013 13:48
sunaz sunaz

bencede okadar doğuda askerlik yapan askerlerimize hak verilmesini istiyoruz

Aynı Görüşte misiniz?
evet77
hayır1
cevapla 15.12.2012 10:45
derin ataç derin ataç

çok geç yaklınmış ama doğru bir düşünce bu yüzden sayın vekili tebrik ediyorum. plajlarda, kafelerde askerlik yapanla vatan toprağını koruyanlar arasında fark olması hem doğal hemde bir gerekliliktir.antalya da askerlik yapan 15 ay , hakkaride yapan 12 ay cok cok mantikli bir an önce gerçekleşmesini diliyorum.

Aynı Görüşte misiniz?
evet94
hayır1
cevapla 11.10.2012 11:22
necla girgin necla girgin

harika olur bu fikri canı gönülden destekliyorum .oğluma bir an önce kavuşurum


Aynı Görüşte misiniz?
evet85
hayır2
cevapla 15.10.2012 12:51
sezer sezer

Ben Ağrı askerlik yapıyorum inanmak zor ama tam 6 aydır hiç sivil insan görmeden geçirdik. Şuan izindeyim ve uzun süre sonra sivil insan gördüm . Bence bu olmalı çünkü gercektende adaletsiz bi ortam...

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır0
cevapla 23.08.2013 11:16
özledimm :( özledimm :(

benm sevgiliminde siirt pervariye cıktı usta birliği çarşı yok sürekli operasyon sesine duymaya hasretken araya binlerce km girdi bide 3 ay erken terhs olsun nolur :(

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır0
cevapla 07.07.2013 22:13