5 günlük hava durumu
26 Ocak 2013 Cumartesi
ASELSAN mühendisi öldürüldü mü?

ASELSAN mühendisi öldürüldü mü?

  • yeni haber
  • CİHAN
  • Giriş Saati: 26.01.2013  11:00
    Güncelleme : 26.01.2013  11:18

ASELSAN'da meydana gelen ölümlere bir yenisi daha eklendi. Bu da cinayet mi, kaza mı belli değil.

Başkent Ankara'da kontrolden çıkan bir otomobilin bariyerlere çarpması sonucu meydana gelen kazada 1 kişi hayatını kaybetti. Ölen kişinin ASELSAN Akyurt Tesisleri'nde mühendis olarak çalıştığı öğrenildi.

Güney Çevre Yolu 25. kilometrede meydana gelen kaza, Hakan Öksüz idaresindeki 06 GGR 85 plakalı otomobil sürücüsünün direksiyon hâkimiyetini kaybetmesi sonucu Eskişehir yolu kavşağında bariyerlere çarpması sonucu oluştu. Kazada sürücü, feci şekilde hayatını kaybetti. Otomobilin parçalarının metrelerce ileriye savrulduğu görüldü.Emniyet yetkilileri, Öksüz'ün ASELSAN Akyurt Tesisleri'nde mühendis olarak çalıştığını aktardı. Öksüz'den geriye ise otomobilden çıkan ve çocuğuyla çekildiği tahmin edilen fotoğraflar çıktı.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.


"KAZA MI SUİKAST Mİ?"

ASELSAN, daha önce üst üste gelen "mühendis intiharları" ile gündeme gelmiş ve kamuoyunda "suikast mi" şüpheleri giderek seslendirilmeye başlamıştı. Son olarak meydana gelen kazada Hakan Öksüz adlı mühendisin de hayatını kaybetmesiyle yine "suikast mi" soruları yükselmeye başladı.

Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, ASELSAN Mühendisi Hüseyin Başbilen'in ölümüyle ilgili Adli Tıp Kurumu raporuna ilişkin soru üzerine, intihar mı, cinayet mi olduğunun tereddütlü olduğunu söylemişti.


KİMLİK VE TELEFON ORTADA YOK!

Ölen şahsın üzerini arayan polis ekipleri, kimlik çıkmayınca şahsın telefonuna bulmak için kaza yerinde arama yaptı. Ekipler daha sonra araçtaki evraklardan sürücünün kimliğine ulaştı. Şahsın ASELSAN Akyurt Tesisleri'nde mühendis olarak çalışan Hakan Öksüz olduğu anlaşıldı. Şahsın yakınlarına telefonla bilgi verildi.

kalan karakter 460

 Murat ilke Murat ilke

Aselsan mühendislerinin arabalarına Rusyadaki gibi iç ve dış kamera sistemi takılmış olsa idi kazamı suikastmı ipucu olurdu.

Aynı Görüşte misiniz?
evet181
hayır5
cevapla 26.01.2013 11:55
LEVENT LEVENT

HİÇ Bİ ŞEKİLDE BİLEMİYCEZ SUİKASTI DİĞERLERİ GİBİ BU DA ÖRTBAS EDİLECEK MALESEF

Aynı Görüşte misiniz?
evet61
hayır6
cevapla 26.01.2013 14:44
yaşar çelik yaşar çelik

Diğer aselsan çalışanlarının öldürüldüğü gibi bu da öldürüldü bence..

Aynı Görüşte misiniz?
evet132
hayır6
cevapla 26.01.2013 11:09
muhammet muhammet

tabikide suikast devet uyusun anca

Aynı Görüşte misiniz?
evet93
hayır11
cevapla 26.01.2013 12:25
caglayan caglayan

suyunu çıkardınız iyice.. devlet bunlara destek olmasaydı bunlarda çalışmazlar dolayısıyla ölmezlerdi değilmi muhammet.. oh negüzel istanbul.. iyisinizla.. ayağın kaysa kendinden değil devletten biliyorsun..

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır2
cevapla 28.01.2013 13:02
mehmet mehmet

Sarai denen Amerikalının katilleri için 1000 den fazla mobeseyi inceleyen polisimizi göreve davet ediyorum,tabi birileri izin verirse!

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 04.02.2013 21:58
ankara gazi ankara gazi

meyve veren ağaç taşlanır.bu böyledir her zaman.zavallı mühendis kardeşim yaptığı çalışma birilerinini canını acıttı demekki ,böyle oldu....sebebleri değil ama ihmalleri devlete ait.kim ne derse desin

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 28.01.2013 23:27