Geçtiğimiz günlerde Mehmet Karvar isimli okurumuzun şikayetini köşemize taşımıştık.
Türk Telekomünikasyon Kurumsal İletişim Direktörü Lebin Ebru Çokişler'den bir elektronik posta aldım.
Sorunun giderildiği belirtiliyordu.
Gelen yazıda ayrıca, "Müşteri odaklı yaklaşımı ilke edinen ve tüm faaliyetlerini bu doğrultuda sürdüren şirketimiz, müşterilerimizden gelen her türlü geri bildirimi hassasiyetle değerlendirmektedir.
Bu kapsamda, 6 Mart 2013 tarihli gazetenizdeki köşe yazınızda yer verdiğiniz Sayın Mehmet Karvar'ın şikayet konusu titizlikle incelenmiştir.
Adana Bölge Müdürlüğümüz, yaptığı inceleme sonucunda Çağırkanlı köyünde dar alanlı bir arıza olduğunu tespit ederek gerekli müdahalede bulunmuş ve 8 Mart 2013 tarihinde çalışmalarını tamamlamıştır.
Hattın sorunsuz çalışmakta olduğu bilgisi de Bölge Müdürlüğümüzce bizzat Sayın Karvar'a iletilmiştir.
Sayın Karvar'ın, hattını kullanamadığı döneme ilişkin ücretlendirme yapılmayacaktır.
Müşterilerimizin en iyi hizmeti almaları konusunda verdiğiniz destek ve hassasiyet için teşekkürlerimizi sunar, konuyla ilgili ihtiyaç duyacağınız her türlü ek bilgiyi paylaşmaktan memnuniyet duyarız" deniliyor.
Biz de köşemizde yazılan soruna duyarlı yaklaşım gösteren yöneticilere teşekkür ediyoruz.