Las Vegas'ta düzenlenen dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarı CES 2011 Tüketici Elektroniği Fuar'ına televizyon üreticilerinin 'akıllı televizyon' yarışı damgasını vurdu. Şirketler, bir yandan üç boyutlu televizyonlarla rekabette öne çıkmaya çalışırken, internet hizmetlerini kumandaya taşıyarak yarattıkları akıllı TV'lere de kıran kırana rekabete girişti. İnternetin hayatın her alanına girdiği bu dönemde, televizyonlarla birlikte gelen bu uygulamalar büyük önem taşıyor. Bu yüzden tüm televizyon üreticileri, Google TV, Netflix, Hulu gibi video, film ve dizi teklifleriyle izleyicinin aklını çelmeye çalışıyor.
TV'YE SKYPE GİRDİ
Skype gibi uygulamalarla akıllı televizyolar üzerinden görüntülü görüşmek mümkün. Skype şimdiden pek çok televizyon üreticisi ile anlaşmaya başladı bile...Samsung, LG, Toshiba, Sony ve Panasonic gibi uluslararası üreticilerin yanı sıra, Arçelik ve Vestel gibi yerli televizyon üreticileri de akıllı televizyon servisleri için çaba harcıyor.