Diyet gıdalar insanı daha fazla yemek yemeye teşvik ediyor

  • 15.06.2009
İNGİLTERE' DE Bristol Üniversitesi'nde yürütülen bir araştırmaya göre düşük kalorili yemekler, daha fazla yemeyi teşvik edebiliyor. İngiltere'de yayımlanan Independent gazetesinin haberine göre, 76 kişinin 18 farklı gıdaya tepkisini ölçen araştırmacılar, deneklerin gıdanın kalori düzeyinin düşük olduğunu öğrendiğinde, telafi için porsiyonun büyüklüğünü artırdıklarını saptadı. Çalışmayı yorumlayan İngiliz Beslenme Vakfı uzmanlarından Dr. Lisa Miles, "Bir yemeğin kişiyi ne kadar tok hissettireceğini dair algısı, kuşkusuz porsiyonun boyutunu etkiler" dedi. DIŞ HABERLER

kalan karakter 460

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Diğer Yaşam Haberleri
Diğer Yaşam Haberleri
Moda dünyasında 'sıfır beden' isyanı
Küçük Ceren'i Küheylan'la terapi yürüttü
ÖSS çıkışında kan davalısı vurdu
N.E.'nin yaşam savaşı sürüyor
İnternet evliliği trajediyle bitti
Karısını dövdü, el ilanıyla özür diledi
Cami kundakçısı hastaneden kaçtı
Sezen Aksu'dan güncel sanata destek
Köprü dizisi oyuncusu trafik kazasında öldü
Uluslararası İstanbul şarkıları bu CD'lerde!
Arp ustası Pancaroğlu'nun sitemi
Türk Angelina: Ruhum Osmanlı
İnişi sırasında kuş çarpan Diyarbakır uçağında panik
Biz hayata layık değiliz
'Bir Şarkısın Sen' birinci
Sağlıksız gıdaya savaş
Susuz kalan tavşanları kurtarma operasyonu
Üsküdar Lisesi botanik bahçesi gibi
"Barış Treni" İstanbul'dan geçti
Boğaz'da eylem
Hiç deniz görmemiş 800 kişiye CHP'den tekne gezisi
7. kattan düşen buz kalıbı küçük çocuğu öldürdü
Vakıf camileri 2010 için hazırlanacak
Metrobüse indirimli aktarma iptal
HABER TURU.
www..com.tr
Facebook’un en iyi gazetesi
SABAH’ı beğen,
son dakika haberlerini kaçırma
facebook.com/Sabah
Son dakika haberlerini
Twitter’ın en iyi gazetesi
Sabah’da takip et
twitter.com/sabah
GÜNLÜK BURÇ YORUMLARI
Sosyal Medya' nın En Çok Paylaşılanları
ÜCRETSİZ SABAH BÜLTEN ÜYELİĞİ

Üye olun, son dakika haberleri e-postanıza gelsin.

Adı Soyadı :
E-posta :
Üye Ol