Türkiye'nin en iyi haber sitesi
ŞELALE KADAK

Vodafone Türkiye'nin prestijli 7 ödülünün sırrı!

Cep telefonu kullanıcılarına yönelik çözümler artık sınır tanımıyor galiba. Vodafone'da Müşteri Hizmetleri Bölüm Başkanı Hakan Çelik'in liderlik ettiği ekip, akıllı telefonlarla sorun yaşayanların hayatlarını kolaylaştırmak için, Türkiye'de ilk kez uygulanan 'mobil yardım'ı hizmete sunmuş. Böylece akıllı telefon kullanıcısına uzaktan destek vermeye başlamışlar. Ama bu tahmin edeceğiniz gibi telefonla arayıp, abonenin talimatları uygulamasını sağlamak gibi değil.
Ekip, kullanıcının izni ile uzaktan telefonu yönetmeye başlıyor. Her aşamada kullanıcısından izin alarak ilerliyor ve telefonundan örneğin e-mail gönderemeyen, herhangi bir uygulamayı yükleyemeyen, işletim sistemini güncelleyemeyen abonenin cihazına uzaktan erişim yaparak, sorunu kendisi çözüyor. Müthiş değil mi?
İşte Vodafone Türkiye'nin sunduğu bunun gibi ilginç çözümler ve birçok alanda gösterdiği üstün performans, dünyanın en prestijli ve saygın ödüllerinden biri olarak kabul edilen Stevie Ödüleri'nden tam 7 ödülle dönmesini sağladı. Bu hafta başı Hakan Çelik ve Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Bölüm Başkanı Gizem Keçeci ile birlikte Las Vegas'ta düzenlenen ödül törenine katıldık.

Halkın favorisi oldu!

Vodafone Türkiye, 1064 şirketin 27 kategoride yarıştığı bir organizasyonda 7 kategoride finalist olmuştu. Önceden kendilerine 250 bin kişilik halk oylamasıyla 'halkın favorisi' seçildikleri söylenmişti ve aslında bu bile tek başına bir şirketi mutlu etmek için yetiyordu.
Ne de olsa, o akşam gördüm ki yarışmaya katılan 1064 şirket arasından finale kalanlar dünyanın önde gelen isimleriydi. Twitter'dan Apple'a, Boeing'den Ford'a, Yahoo'dan DHL'e, Warner Bros.'dan Akzo Nobel'e pek çok şirket finalist olmuştu ve Vodafone Türkiye hakikaten büyük başarı göstermişti. Bu arada Stevie Ödülleri'nde Türkiye'den Vodafone'nun yanı sıra TTNet, TEB ve Kanyon da ödülle dönmeyi başardı.
Öyle bir dönemdeyiz ki artık, rakipleri geride bırakmanın, halkın beğenisini kazanmanın tek yolu sunduğun hizmet ve daha da önemlisi müşterine gösterdiğin özen. 'Telekomünikasyonda Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı' seçilen Vodafane Türkiye, biri İstanbul'da, diğeri Ankara'da kendilerine bağlı ve üçü de Samsun, Uşak ve Elazığ'da çözüm ortakları ile açtığı 5 çağrı merkezinde 2500 kişilik ekiple Türkiye'nin dört bir yanındaki abonenin sorunlarına çözüm arıyor. Hakan Çelik, çağrı merkezine gelen bir aramanın yaklaşık 240 saniye sürdüğünü belirterek, en büyük amaçlarının müşterinin çağrı merkezini arayacak sebeplerinin büyük bir kısmını ortadan kaldırmak olduğunu söylüyor.
Vodafone Türkiye'nin kazandığı diğer ödüllere gelince, Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı, Yılın Satış Dönüşümü ve Yılın Ulusal Satış Takımı kategorilerinde gümüş; IVR ve Web Çözümleri, Yılın Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon kategorilerinde bronz ödül alarak toplamda 7 ödülün sahibi oldu.

250 bin kişinin oyuyla 'Halkın favorisi' oldular!

Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri Bölüm Başkanı Hakan Çelik ve Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, 7 dalda kazandıkları ödülleri, Las Vegas'ta Stevie Ödülleri Başkanı Michael Gallagher'in elinden aldı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA