Tüketiciler Birliği Antalya Şubesi Başkanı Neşet Gündüz, 2012 yılında kendilerine ulaşan en fazla şikayet konusunun yüzde 18 ile internet ve servis sağlayıcıları olduğunu açıkladı. Sırasıyla bankalardan yüzde 15, GSM ve iletişim firmalarından yüzde 11, hastane ve kliniklerden yüzde 5 oranında şikayet değerlendirdiklerini anlatan Gündüz, tatil için Antalya'ya gelen turistlerden çok az şikayet almalarının sevindirici olduğunu söyledi.
2013 TÜKETİCİ YILI İLAN EDİLDİ
Birliğin Genel Başkanı Nazım Kaya ve beraberindeki merkez ile çeşitli il şubeleri yöneticilerine bir kahvaltı vererek ağırlayan Gündüz, 2013 yılını Antalya'nın tüketici yılı ilan ettiklerini duyurdu.
2012'de 6 DAVA KAZANDIK
Damacana sularındaki sıkıntılar, AVM'lerde çocuklara içki satılması, toplu ulaşım gibi olumsuz konulardaki tepkilerini ifade eden Gündüz, "2012 yılında 3'ü otomobil, 2 tanesi kredi kartı aidatı ve biri kayıp kaçak elektrik olmak üzere açtığımız 6 davayı kazandık" şeklinde duyuru yaptı.