X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 4 marka ile evin her odasındalar
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

4 marka ile evin her odasındalar

  • Giriş Tarihi: 20.2.2013

Hacı Boydak tarafından 2003'te Akdeniz bölge bayiliği ile görevlendirilen Çelik Grup'un Yönetim Kurulu Üyesi Arif Çelik, "Bir evin tüm odalarında bizim ürünlerimiz var" dedi

Akdeniz Markaları sayfasında bu hafta Boydak Holding'in Türkiye'ye kazandırdığı İstikbal, Bellona, Mondi ve Regina markalarını Antalyalılara ulaştıran Çelik Grup'u konuk ediyoruz. 1990'lı yıllarından başında Boydak Holding'in Türkiye mobilya sektörüne farklılık getiren 4 markasının Konya merkezli olmak üzere İç Anadolu bayiliğini yapan Çelik Grup, 2003'ten beri Akdeniz bölge bayiliğini yapıyor.

65'İNCİ YILA DOĞRU

Ticarete 1949 yılında atılan Çelik Grup'un başında artık ikinci kuşak bulunuyor. 1970 yılına kadar manifatura ve mefruşat alanında faaliyet gösteren Çelik Grup, ardından faaliyet alanlarına halı toptancılığını da ekledi. 1980 yılında eğitimlerini tamamlayan ikinci kuşak yöneticilerin devreye girmesiyle beyaz eşya ve elektronik ürünlerini de portföylerine ekledi. Grubun yolu 1990'lı yıllarda ise Boydak Holding ile kesişti.

AKDENİZ'e 2003'TE AÇILDI

2000 yılında halı toptancılığını da bırakan Çelik Grup, mobilya sektöründeki faaliyetlerine ağırlık verdi. Boydak ailesiyle yakın bir ilişki kuran Çelik Grup'a Akdeniz kapıları 2003 yılında açıldı. Akdeniz bölge bayiliğinin başlama hikayesini, Çelik Grup Yönetim Kurulu Üyesi Arif Çelik şöyle anlatıyor:

GÖREV OLARAK VERİLDİ
"Hacı Boydak 2003 yılında telefon etti ve bizi Kayseri'ye çağırdı. Antalya bölge bayisinden memnun olmadığını ve Akdeniz bölgesinde güçlenmek için yeni bir yapılanmaya gideceklerini anlattı. İç Anadolu bölgesinde yakaladığımız başarı seviyesine Akdeniz bölgesinde de ulaşılmasını istediğini söyleyen Hacı Boydak, 'size güveniyorum' dedi ve bayiliği bize verdi. Yani bayiliğe biz talip olmadık, görev olarak bize verildi." Arif Çelik, işe bayileri elden geçirerek başladıklarını anlattı. Bölgedeki mağazaların boyutlarının küçük olduğunu ve dekorasyonlarının yetersiz olduğunu anlatan Çelik, "Büyük mağazalara ağırlık verdik. Alanya'da 4 bin 500 metrekarelik, Antalya'da 6 bin 500 metrekarelik ve Isparta'da 7 bin metrekarelik mağazalarımız bu süreçte açıldı" dedi.

MAĞAZALARA EV KONSEPTİ

Dekorasyonları da yenilediklerini anlatan Çelik, "Biz ev konseptiyle hizmet vermeye çalışıyoruz. Evde kullanıldığı şekliyle ürünleri sergiliyoruz. Tüketiciler de böylece mobilyanın evdeki görüntüsünü hayalinde canlandırabiliyor" diye konuştu. Arif Çelik yaptıkları bu yeniliklerin karşılığını aldıklarını ve kısa sürede Antalya'da önemli bir noktaya geldiklerini ifade etti. Konya'da mobilya sektöründe İstikbal, Bellona, Mondi ve Regina markaları ile yüzde 30 pazar payına sahip olduklarını anlatan Arif Çelik, "Antalya'da bizden önce pazar payı çok daha düşüktü. Yaptığımız çalışmalar sonuç verdi. Yeni yapılanmayla birlikte pazar payımızı yüzde 30 seviyesine çıkarttık. Pazar payımızı Türkiye ortalamasının bile üzerine çıkarttık" diye konuştu.

BELLONA'DA YAPILANMA

Akdeniz bölgesinde Antalya, Isparta ve Burdur'da toplam 75 satış noktaları olduğunu anlatan Arif Çelik, "İstikbal markasıyla yapılanmamızı tamamladık. Yeni bayilik verilmeyecek. Antalya'da Bellona ile ilgili mevcut bayilik organizasyonumuzu ve bayilik yapılandırmamızı değiştirmek düşüncesindeyiz" diye konuştu. Arif Çelik, Mondi markasında ise yeni bayilikler verildiğini sözlerine ekledi.

EVİN HER ODASINDA VARIZ

Hizmet verdikleri 4 markayla bir evin tüm ihtiyaçlarını karşılayabildiklerini anlatan Arif Çelik, "Bir evin tüm odalarında varız. Bir evin ne ihtiyacı varsa, halısından mobilyasına, aksesuarından paspasına ve yatak bazasına kadar tüm ürünleri sunuyoruz" dedi.

SEKTÖRDE FARKLI KONUMDA

Arif Çelik, ürünlerin kalitesi ve sundukları hizmet anlayışlarıyla sektörde farklılaştıklarını anlattı. Satış sonrası hizmete önem verdiklerini anlatan Çelik, "Sattığımız ürünün arkasında duruyoruz. Servis hizmetimiz var. Mobilya sektörüne garanti kavramını getiren ilk markayız" diye konuştu. Yurtdışına da açılan İstikbal, Bellona, Mondi ve Regina markalarında kaliteye büyük önem verildiğini belirten Çelik, "Boydak Holding artık bir dünya markası. Kalite standartı her zaman yüksek tutuluyor. Bu önemli bir tercih nedeni" dedi. Ayrıca Sinop'tan Adana'ya, Van'dan Edirne'ye kadar ürünlerin aynı fiyattan satıldığını anlatan Arif Çelik, "Bu da tüketiciye güven veriyor" dedi .

OTELERE DE HİZMET VERİYOR
Çelik Grup, toplam 500 bin turistik yatak kapasitesiyle turizmin başkenti olan Antalya'da turistik tesislere de hizmet veriyor. Başta yatak bazası ve nevresim takımı olmak üzere, otel içi mobilyalarından bahçe mobilyalarına kadar tüm ürünleri otellere sunan Çelik Grup'un referanslar listesinde Antalya'nın hemen hemen tüm önemli 5 yıldızlı otelleri bulunuyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.