BU yılsonu itibariyle 20'nci yılını geride bırakacak olan Faruk Güllüoğlu markası, yeni yapılanmasında Antalya'yı stratejik üs olarak belirledi. Franchising ile büyüme kararı alan Faruk Güllüoğlu, kendi mağazalarını da devrederek mağazacılıktan çıkacak ve üretim, AR-GE, lojistik, dağıtım ve pazarlama gibi alanlara yoğunlaşacak. Bu yeni yapılanmada, Konya, Denizli ve Isparta'yı da kapsayan bölgede üretim ve dağıtımın merkezi Antalya olacak. Faruk Güllüoğlu Genel Müdürü Metin Kul, İstanbul dışına çıktıkları ilk ilin Antalya olduğunu ve 8 yıldır Antalya'da hizmet verdiklerini hatırlatarak, "Mağazacılık noktasında doğru yatırımcıları bularak büyümek istiyoruz" dedi.