X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Antalya yolcusu gülüşünden belli
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Antalya yolcusu gülüşünden belli

  • Giriş Tarihi: 30.9.2013

Köln Havalimanı Operasyon ve Trafik Genel Müdürü Özöztürk, "Antalya'dan dönen turisti yüzündeki mutluluktan anlarsınız. Tatilden büyük bir tatminle dönüyorlar" dedi

Hazikran ayında Almanya'nın en işlek havalimanlarından Köln Bonn Havalimanı'nda Operasyon ve Trafik Genel Müdürlüğü görevine getirilen Cenk Özöztürk, havalimanında faaliyet gösteren firma temsilcilerine Antalya gezisi düzenledi. Geziye, Germanwings, Lutfhansa, THY, DHL'nin de aralarında bulunduğu 16 havayolu firması temsilcisi katıldı. 3 gün sürecek Antalya gezisi kapsamında, Alman şirket temsilcileri Antalya Havalimanı'nı inceleyen, bunun yanı sıra Kaleiçi gibi Antalya'nın cazibe merkezlerini de gezecek.

BİN 100 KİŞİNİN BAŞINDA

Toplam 39 ülkeye 130 uçuş noktası ile hizmet sağlayan Köln Bonn Havalimanı'nda operasyonları gerçekleştiren bin 100 kişilik ekibin başındaki isim Özöztürk, "Tüm uçak şirketinin ağırlıklı olduğu destinasyonları tanımamız gerektiğine inanıyoruz. Bu nedenle geçen yıl İtalya'ya bir gezi düzenlemiştik. Bu yıl da Antalya'yı seçtik" dedi. Köln Bonn Havalimanı için Antalya'nın ikinci büyük turistik destinasyon olduğunu anlatan Özöztürk, "Antalya çok önemli bir destinasyon. İspanya'nın Mayorka bölgesinin ardından ikinci büyük turistik destinasyon. Yaz sezonunda hergün Antalya'ya sefer düzenleniyor. Bizim havalimanımız aracılığı ile yılda 350-400 bin turist Antalya'ya geliyor" diye konuştu. Antalya'nın havalimanından başlayarak hizmet kalitesinde üst kalitede olduğunu ifade eden Cenk Özöztürk, "Antalya'nın turizmde her yıl büyümesinde bunun etkisi yoğun. İspanya Yunanistan hizmette iyi olmadığı zamanlarda, Antalya'da hizmet sürekli iyiye gidiyor. Antalya bu nedenle gelecek konusunda iyiye doğru gidiyor" dedi.

GÜLÜMSEMESİNDEN BELLİ

Cenk Özöztürk, Antalya'dan dönen turistleri bir bakışta tanıyabildiğine değinerek, "Antalya'dan dönen turist, havalimanı, otel ve şehirde verilen hizmetten çok rahat tanırsınız. Antalya'dan dönen turist yüzde 95 mutlu olarak dönüyor. Bu yüzlerine de yansıyor. Gelen turistin, bir daha gelmesi, Antalya'da tekrar misafirlerinin bu kadar çok olmasının altında da bu var" diye konuştu.

ANTALYA ÖZEL BİR ÖRNEK

Havalimanını değerlendiren Köln Bonn Havalimanı Şirket Grup Başkanı Detlef Schnmitz ise, "Business havalimanlarında yolcu memnuniyeti daha kolay. Ancak charter seferlerin yoğun olduğu turistik bir havalimanında, yolcu memnuniyeti kolay değil" dedi. Havacılık sektörü için Antalya Havalimanı'nın özel bir örnek olduğunu ifade eden Schnmitz, "Bir yılda 25 milyon yolcuya hizmet veriliyor. Ve bunun büyük bölümü 5 aylık sürede gerçekleşiyor. Buna karşın gümrük ve pasaport kontrolünde yığılma olmuyor. Bu bizim için önemli bir örnek" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.