X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 'HONDA hayat onda'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'HONDA hayat onda'

  • Giriş Tarihi: 1.5.2014

Türkiye'de satılan Hondaların yüzde 6'sına imza atan EYSA Otomotiv, müşteri memnuniyetinde de ilk sırayı alıp örnek gösterildi

Yeni dizel ve LGP'li modelleriyle popülerliği gittikçe artan Honda'nın Türkiye'deki satışının yüzde 6'sını gerçekleştiren EYSA Otomotiv, geçen yıl bayiler arasında müşteri memnuniyeti şampiyonu, ikinci en çok satış yapan plaza seçildi. Gazi Bulvarı üzerindeki plaza, 2014 hedefini en fazla satış yapılan yetkili bayi olarak belirledi.

6 YIL GARANTİ VEREN YOK

Müşteri memnuniyeti başarılarını sürdürerek bu hedefte başarılı adımlar attıklarını açıklayan EYSA Otomotiv Satış Müdürü Burhan Erkoç, markanın kendi özelliklerinin hedeflerini tutturmakta en büyük kolaylığı sağladığını söyledi. Diğer markalarda olmayan orijinal 6 yıl garanti verilmesi, tasarruf sağlayan LPG ve kendi segmentinde en az yakıt kullanan dizel modellerin satış ekibinin elini güçlendirdiğini belirten Erkoç, Honda dayanıklılığı ve konforunu tadan müşterilerinin bu markadan kolay vazgeçemediğini söyledi. Geçen yıl dizel motor seçeneği sunulan yeni suv otomobil CR-V'nin çok tutulduğunu belirten Erkoç, talep yoğunluğu nedeniyle müdavimlerine 4- 5 ay sonra araçlarını teslim edebildiklerini söyledi. Diğer dizel modeli Civic Hatchback'in de en fazla talep edilen otomobillerden biri olduğunu söyleyen Erkoç, "Türkiye'de satılan Honda'ların yüzde 70'i Civic Sedan modeli. Satılan Civic Sedan modelinin yüzde 70'i de, yeni çıkan orijinal LGP'li eco tipi. Bu modeller benzinlilere göre yüzde 40 yakıt ekonomisi sağlıyor" diye konuştu.

HASAR TAKİP SİSTEMİ

Dikkat çeken hizmetlerden birisi de, hasarlı araçların tamir işlemlerinin internet üzerinden takip edebilmeniz. Aracınızın plakası ve size verilen özel şifreyle, sadece kendi aracınızın durumunu sanal ortamdan anlık olarak izleyebiliyorsunuz. Yapılan her işlemin fotoğrafı çekilerek buraya yükleniyor. Ayrıca günlük olarak telefonla bilgilendirme de yapılıyor.

ÇEVREYE ÖNEM VERİYOR
EYSA Otomotiv Teknik Servis Müdürü Rıza Oktay Teke, Honda'nın yıllık çevre raporuna göre 2020 yılına kadar tüm dünyadaki üretimlerde kullanılan CO? emisyonunu yüzde 30 oranında azaltmış olunacağını vurguladı. Teke, "Honda olarak 'Blue Skies For Our Children - Çocuklarımız için Mavi Bir Gökyüzü' sloganıyla 1970'lerden bugüne çevreyle dost teknolojiler geliştirmeye devam ederken, karbon emisyonunun düşürülmesinden yakıt hücreli (hidrojen ile çalışan) araçlara kadar geniş bir yelpazede çalışmalar sürdürülüyor. 2012 itibariyle otomobilde yüzde 9.5 oranında karbon emisyonu azaltıldı" diye konuştu.

SATIŞ SONRASI HİZMET ÖNEMLİ
Bir Honda sahibi olmak sadece ileri teknolojiye sahip bir araca sahip olmak anlamına gelmiyor. Honda sahibi olmak Honda ailesinin bir parçası olarak görülüyor ve Türkiye'nin neresinde olursanız olun Honda servis hizmeti alabiliyorsunuz.

7/24 ACİL HİZMET SİSTEMİ

Antalya'da Honda Eysa Aktif Acil Yol Yardımı için 0532 707 61 68 aramanız yeterli oluyor. Garanti kapsamında olan araçlar için belirlenen arıza garanti kapsamında ise 24 saat yol yardım hizmetlerini içeren hizmet ücretsiz veriliyor. Aracınıza yerinde müdahale edilebiliyorsa, yol yardım hizmeti olay yerine gönderiliyor. Çekici hizmetinin yanında, ulaşım, konaklama ve kiralık araç hizmetleri de veriliyor.

TEST SÜRÜŞÜNE DAVET EDİYORLAR
EYSA Otomotiv Satış Müdürü Burhan Erkoç, "Honda kullananlar bilirler ki, Honda bir yaşam tarzıdır. Honda kullanmanın nasıl bir his olduğunu merak mı ediyorsunuz? Gelin bu ayrıcalığı birlikte, EYSA Otomotiv güvencesiyle yaşayalım. En son teknolojiyle üretilen son model Honda'lar, yeni sahiplerinden önce plazamızda sizler için görücüde. İnternet sitemize girip formumuzu doldurarak test sürüşü talep edebilir ve Honda keyfini deneyebilirsiniz" diyerek Antalyalı otomobil tutkunlarına çağrıda bulundu.

BEYAZ ÖNLÜKLÜ OTOMOBİL DOKTORU
Otomobil teknik servisi çalışanlarının en mutlu olduğu markaların başında dayanıklılığıyla ünlü Honda geliyor. Teknik Servis Müdürü Rıza Oktay Teke, Günlük 35 araca hizmet verdiklerini söyledi. Gelenlerin çoğunluğunun fren balatası ve yağ filtresi değiştirdiklerini belirten Teke, "Bize gelen en büyük sorunlar, bilinçsiz tamircilerin yaptığı müdahalelerden kaynaklı oluyor. Bir müşterimiz 50 TL daha ekonomik olsun diye elektrik bağlantıları gerektiren bir aksesuarı sanayide yaptırmış. Yanlış bağlantı nedeniyle aracın elektronik devreleri zarar gördü ve 7 bin TL'lik masraf çıktı. Bunun gibi nadir yaşanan örnekler dışında, genellikle periyodik bakımlar yapıyoruz. Bu yüzden beyaz renkli tek iş elbisesi olan teknik servis biziz" dedi.

PLAZADA ÇOCUK PARKI
EYSA Honda Plaza içinde çocuklara ayrılan 20 metrekarelik oyun alanı, Antalya'daki diğer plazalara da örnek oluyor. Veliler otomobilleri markaja alırken, çocuklar sıkılmıyor. Plazanın kurulduğu 2008 yılından bu yana sahne önündeki satış ekibinin yüzde 90'ının değişmemesi, müşterilerin Honda ailesinden etkilenmesini sağlıyor. Plazada toplam 58 çalışan var.

HAKLI GURUR YAŞIYORLAR
EYSA Otomotiv Satış Müdürü Burhan Erkoç, Türkiye genelinde satış ve müşteri memnuniyetinde birinciliği hiçbir bayiye kaptırmamanın haklı gururunu yaşadıklarını seyledi.


kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.