OSB'de hizmetin kalitesi ölçüldü

Giriş Tarihi: 2.12.2015
OSB'de hizmetin kalitesi ölçüldü
Antalya Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü, bölgede faaliyet gösteren firmalar arasında 'Katılımcı Memnuniyet Anketi' düzenledi. Bölge Müdürlüğü'nün sağladığı hizmetlerin kalitesi ile sanayicilerin sunulan hizmetlerden duyduğu memnuniyetin ölçüldüğü ankete 106 firma katıldı. Sanayiciler 28 soruda Bölge Müdürlüğü'nün hizmetlerini değerlendirdi. Sorulara verilen yanıtların detaylı analizi yapan Bölge Müdürlüğü yetkilileri, bölge sanayicisinin yüzde 89'unun aldığı hizmetten memnun olduğu sonucuna ulaştı. Geri kalan yüzde 11'lik dilimin yüzde 8'i kararsız, yüzde 2'si orta, yüzde 1'i ise memnun değil şeklinde yorumlandı. Antalya OSB Yönetim Kurulu Başkanı Ali Bahar, "Sanayici odaklı olmamız nedeniyle daha kaliteli hizmet sunmayı hedeflemekteyiz. Hizmetlerin iyileştirilmesi, memnuniyetsizliklerin memnuniyete dönüştürülmesi, kalıcı sanayici memnuniyetinin sağlanmasını için söz konusu anketi uygulamış bulunmaktayız" dedi. Bahar, bu anket ile beklentileri algılayarak sürekli dinamizmi hedeflediklerini kaydetti.
ARKADAŞINA GÖNDER
OSB'de hizmetin kalitesi ölçüldü
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz