X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER OSB'de hizmetin kalitesi ölçüldü
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

OSB'de hizmetin kalitesi ölçüldü

  • Giriş Tarihi: 2.12.2015
OSB'de hizmetin kalitesi ölçüldü
OSB'de hizmetin kalitesi ölçüldü

Antalya Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü, bölgede faaliyet gösteren firmalar arasında 'Katılımcı Memnuniyet Anketi' düzenledi. Bölge Müdürlüğü'nün sağladığı hizmetlerin kalitesi ile sanayicilerin sunulan hizmetlerden duyduğu memnuniyetin ölçüldüğü ankete 106 firma katıldı. Sanayiciler 28 soruda Bölge Müdürlüğü'nün hizmetlerini değerlendirdi. Sorulara verilen yanıtların detaylı analizi yapan Bölge Müdürlüğü yetkilileri, bölge sanayicisinin yüzde 89'unun aldığı hizmetten memnun olduğu sonucuna ulaştı. Geri kalan yüzde 11'lik dilimin yüzde 8'i kararsız, yüzde 2'si orta, yüzde 1'i ise memnun değil şeklinde yorumlandı. Antalya OSB Yönetim Kurulu Başkanı Ali Bahar, "Sanayici odaklı olmamız nedeniyle daha kaliteli hizmet sunmayı hedeflemekteyiz. Hizmetlerin iyileştirilmesi, memnuniyetsizliklerin memnuniyete dönüştürülmesi, kalıcı sanayici memnuniyetinin sağlanmasını için söz konusu anketi uygulamış bulunmaktayız" dedi. Bahar, bu anket ile beklentileri algılayarak sürekli dinamizmi hedeflediklerini kaydetti.