Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Ulaşıma sanal takip

Giriş Tarihi: 15.4.2016
Ulaşıma sanal takip

Toplu ulaşımdaki aksaklıkları çözmek üzere oluşturulan ‘ ve İzleme lılara son teknolojiyle hizmet vermeye başladı

Antalya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı toplu taşıma konusunda şikayet ve bilgilendirmelere cevap veren Avrupa standartlarındaki ve İzleme yle toplu ulaşımın nabzını tutuyor. Hizmet kalitesini teknolojik gelişmelerle destekleyen merkez, vatandaşların ulaşım konusundaki her türlü şikayet, talep ve önerilerini hızla değerlendirip, çözüme kavuşturuyor.

GÜNDE 1100 ÇAĞRIYA ÇÖZÜM
İletişim ve İzleme Merkezi haftanın 7 günü sabah 06.00'dan gece saat 23.00'e kadar hizmet veriyor. lıların daha kaliteli toplu taşıma hizmeti alması için her talep ve şikayeti büyük bir titizlikle inceleyen merkez, günde 800 ile 1100 arasında çağrıya cevap veriyor. İletişim ve İzleme Merkezi'nin 0242 606 07 07 numaralı telefonunu arayan vatandaşlar araç seferleri, hat bilgileri, durak istekleri, kayıp eşyalar, ulaşım kart bilgisi, büyük araç talebi gibi çok sayıda şikâyet ve isteklerini bildirebiliyor.

WHATSAPP İHBAR HATTI DEVREDE
İletişim ve İzleme Merkezi, sosyal medyanın gücünden de faydalanmak için yeni bir çalışma başlattı. Merkez bünyesinde oluşturulan Whats App ihbar hattı ile vatandaşlar artık şikayet ve isteklerini daha kolay iletebilecek. Konuyla ilgili bilgi veren Toplu Taşıma Şube Müdür İsmail Fidan, "Vatandaşlarımız 0530 131 39 07 numaralı ihbar hattına öneri ve taleplerini, karşılaştıkları sorunları mesaj ve fotoğraf olarak iletebilecek. Ekiplerimiz de kendilerine iletilen şikayetleri anında çözüme kavuşturmak için çaba gösterecek. Daha sonra da konu hakkında vatandaşa geri dönüş yapılacak ve bilgilendirilecek" diye konuştu.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Ulaşıma sanal takip
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz