Antalya
Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel'in "Yerimizde oturup turistlerin gelmesini bekleyemezdik" sözleriyle startını verdiği Antalya Destination Tanıtım Projesi'nde yeni etap başlıyor. Yeni etapta Antalya Film Festivali, Antalya Piyano Festivali ve EXPO 2016'nın kültürel etkinliklerinin tanıtımına ağırlık verilecek.
5 ÜLKEDE ÇALIŞMA
Türkiye'de ilk ve tek halkla ilişkiler çalışması olan proje çerçevesinde ilk etapta Almanya, İsveç, Norveç, Danimarka, Avusturya'da temaslarda bulunulmuş, bu ülkelerden gazeteciler ve bloggerlar Antalya'da ağırlanmıştı. Bu çalışmanın meyvesi medyada yer alma açısında alınmış ve haberle ulaşılan kişi sayısı Haziran sonu itibariyle 10 milyon olmuştu. Kampanyayı yürüten Hill+Knowlton'un CEO'su Ernst Primosch başkanlığındaki heyet Antalya'ya gelerek Başkan Menderes Türel'e çalışmalarla ilgili bilgi verdi. Ziyaretle ilgili bilgi veren Menderes Türel, "Dünyanın en önemli PR firmalarında biri olan Hill+Knowlton'un CEO'su Primosch ile 2 aylık süreci planladık" dedi. Menderes Türel, "Elimizdeki ürünleri pazarlayacak bir süreç yöneteceğiz. Elimizde 3 tane ürün var. Antalya Film Festivali, Antalya Piyona Festivali ve EXPO 2016'daki kültürel etkinlikleri tanıtmak istiyoruz. Bu etkinlikleri dış medyada duyurmaya yönelik bir tanıtım kampanyasının planlamasını tamamladık" ifadelerinde bulundu.
15 MİLYON KİŞİYE ULAŞILDI
Bir sunum yapan Primosh ise Haziran sonunda 10 milyon olan haberlerle ulaşılan kişi sayısının Ağustos itibariyle 15 milyona ulaştığının altını çizdi. Yapılan tanıtımın reklam değerinin 1 milyon Avronun üzerinde olduğunun altını çizen Primosh, sunulan tanıtım bültenlerinin Almanya'da bin 650 diğer pazarlarda bin olmak üzere toplamda 2 bin 650 gazeteciye ulaştığını açıkladı. Yapılan sunumda basın hareketlerinin merkezine Antalya Film Festivali'nin koyulacağı vurgulandı. Ayrıca tanıtım hedeflenen ülkeler listesine Fransa ve İspanya'nın da dahil edildiği dikkatlerden kaçmadı.