Antalya’daki pazar payını yüzde 32’den 40’a çıkardı

Giriş Tarihi: 17.11.2016
Antalya’daki pazar payını yüzde 32’den 40’a çıkardı

Türk Hava Yolları (THY) ve Lufthansa’nın ortak kuruluşu Sun Express yaşanan olumsuzluklara rağmen Antalya’daki pazar payını yüzde 8 oranında yükseltti

Türk Hava Yolları ve Lufthansa'nın ortak kuruluşu Sun Express, seyahat ve turizm sektöründe yaşanan zorluklara rağmen, aldığı önlemlerle yaz sezonunu beklenenden başarılı tamamladı. 2016 Ocak-Ekim döneminde 7 milyonun üzerinde yolcu taşıyan tatil hava yolu Sun Express, Türkiye ve Mısır turizm pazarlarında yaşanan düşüşlere karşı kapasitesini Kanarya Adaları, Yunanistan ve Bulgaristan kaydırarak yaz sezonunu başarılı bir şekilde tamamladı. Sun Express Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan, 2010 yılında, Alman pazarında daha fazla söz sahibi olmak ve farklı tatil destinasyonlarına uçmak için Sun Express Almanya'yı kurduklarını hatırlatarak bu sayede filoyu esnek şekilde kullanma ve kapasitelerini istedikleri zaman farklı pazarlara kaydırma şansı bulduklarını söyledi.

PAZAR PAYI YÜZDE 8 ARTTI
Turizmin başkenti Antalya'daki pazar payını da yaşanan olumsuzluklara rağmen artırdıklarını belirten Çalışkan, Antalya'daki pazar payını yüzde 32'den 40'a çıkardıklarını söyledi: "Yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen biz yine de merkezimiz Antalya ve aktarma merkezimiz İzmir üzerinde yoğunlaşmaya devam ettik. Rakiplerimiz, sektörde yaşanan zorluklar nedeniyle, ya pazardan çekildiler ya da uçuşlarını çok ciddi oranda azalttılar. Düşük talep nedeniyle iptal edilen bir kaç uçuşun dışında, Almanya, Avusturya, İsviçre gibi ülkelerden Türkiye'nin tatil başkenti Antalya'ya ve Ege'nin incisi İzmir'e uçuşlarımız aynı yoğunlukta devam etti. Bu şekilde Antalya pazarındaki payımızı yüzde 32'den yüzde 40'a çıkarmayı başardık" dedi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Antalya’daki pazar payını yüzde 32’den 40’a çıkardı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz