Ankaralılar, Anatolium'dan mutlu ayrılıyor

Giriş Tarihi: 29.4.2013

Genç yaşına rağmen büyük yatırımlarla adından söz ettiren bir isim Nilüfer Özlem… Mallexpert'in kurucu ortağı Nilüfer Özlem ile Ankara'da yaptıkları yatırımlar üzerine keyifli bir sohbet gerçekleştirdik

Anatolium Ankara'dan biraz bahsedebilir misiniz? Hangi yönleriyle öne çıkıyor? Türkiye'deki ilk AVM içine entegre Ikea mağazasına sahip değil mi?
Gayrimenkul geliştirme, inşaat ve perakende sektörlerinde altmış yılı aşkın yıldır faaliyet gösteren MAYA Grubu'nun hayata geçirdiği ve Mallexpert'in yönetimini üstlendiği Anatolium Ankara, elektronik, ev tekstili, bay ve bayan tekstili, restoran, kafe, çocuk ve eğlence alanlarında yerli ve yabancı 80 mağazasıyla ailece keyifli zaman geçirmek isteyen Ankaralılar için zevkli bir alışveriş ortamı sunuyor. Anatolium Ankara 2011 yılı Haziran ayında Türkiye'deki ilk AVM içine entegre olmuş IKEA mağazasını Başkentliler'le buluşturdu. Söz ettiğiniz gibi bu Türkiye'de bir ilk. Ankaralılar'ın ilgisi de ilk günden itibaren oldukça yüksek düzeyde. Bu AVM açısından önemli bir değer ve aynı zamanda diğer markalarımız için de bir sinerji kaynağı diyebiliriz. Anatolium Ankara, Ikea'nın yanı sıra Avrupa'nın ikinci en güçlü yapı marketi Leroy Merlin, Türkiye'nin en önde gelen hipermarket markalarından Kipa ve elektro marketlerden Electro World'e de ev sahipliği yapıyor...

KOLAY ULAŞIM
Anatolium Ankara, lokasyonu ile şu anda pek çok AVM'nin bulunduğu akstan ve şehir trafiğinden uzak farklı bir noktada. Bunun avantajları neler?
Anatolium, Ankara'nın yükselen yeni bölgesindeki konumuyla diğer yatırımlardan ayrılıyor. Belirttiğiniz gibi Başkent'in yoğun trafiğinden ve karmaşasından zarar görmeden alışveriş keyfini sunuyor. Gelişmekte olan pek çok AVM'nin bulunduğu akstan sıyrılıp daha önce alışveriş merkezi sunulmamış bir bölgede bu hizmeti sunuyor. Yoğun trafiğin ters yönünde yer alan Anatolium Ankara, saatlerini trafikte geçirmeden, en kolay ve rahat şekilde alışveriş keyfi yaşamak isteyenler için eşsiz bir alternatif. Anatolium Ankara'nın konumu, mevcut ve planlanan ulaşım altyapısı dikkate alınarak yapılan etütler sonucu özenle seçildi. Bu özel konum sayesinde Anatolium Ankara'ya çevre yoluna doğrudan bağlantısı ile Ankara'nın en uzak noktasından 25 dakikada ulaşılabiliyor. 4 bin 215 araçlık bir otoparkı parkı bulunan Anatolium Ankara, Başkentliler'i park yeri bulma sıkıntısından kurtarıyor.
Anatolium Ankara mağaza karmasını yeni markalarla güçlendiriyor, yeni markalar ve önümüzdeki dönem planlarınızla ilgili bilgi alabilir miyiz?
Anatolium Ankara'da nisan sonu itibariyle Abdullah Kığılı, IGS, Koton, Ceyo, KVK Store, KRC ve U.S Polo Home markalarının açılışını gerçekleştirdik. Önümüzde ki dönemde ise birçok yeni markaya ev sahipliği yapacağız.

özel fırsatlar sunuyor
Anatolium Ankara'nın müşteri sadakat programı ve A Card'a dönük uygulamalar hakkında bilgi alabilir miyiz? A Card'ın diğer müşteri sadakat kartlarından farkı nedir?
Anatolium Ankara Alışveriş Merkezi olarak hayata geçirdiğimiz sadakat kart uygulamamız A Card ile müşterilerimize özel fırsatlar ve kampanyalar sunuyoruz. Anatolium Ankara müşterileri A Card ile yaptıkları her alışverişte puan kazanıyor ve puanları karşılığı Anatolium Ankara mağazalarından elektronikten ev araç gereçlerine, hediye çeklerinden alışveriş çeklerine kadar geniş yelpazede sunulan hediyelerin sahibi oluyor. Ayrıca yalnızca A Card müşterilerine özel indirim fırsatlarından yararlanıyorlar ve alışverişleri sırasında anlık sürpriz hediyelerin de sahibi olma şansını yakalıyorlar. Harcadıkça puan ve hediyeler kazandıran müşteri sadakat kartımız A Card'ın lansmanını geçen yıl Mercedes C 180 kampanyasıyla yaptık ve ardından Türkiye'de bir ilk olan yılbaşına özel "Açık Eksiltme" ve "Hediye Denizi" kampanyalarını A Card'lılarla buluşturduk. A Card'dan sonra 23 Nisan'da çocuklara özel Akids Card'ı minik ziyaretçilerimiz ile buluşturduk. Akids Card ile minik ziyaretçilerimiz kendilerine özel bu günde, kendilerine ait kartlar ile buluşarak etkinliklere katıldılar, koşulsuz hediyeler kazandı. Her ay düzenli olarak farklı konseptlerde devam edecek olan A Card kampanyalarımız ile her alışveriş puan, her puan hediyeye dönüşerek Anatolium Ankara ziyaretçilerine farklı bir deneyim yaşatacak.
Kampanya ve etkinliklerden söz eder misiniz?
Anatolium Alışveriş Merkezi olarak yıllık planlamamızı tamamen ziyaretçi memnuniyetini baz alarak yapıyoruz. A Card crm uygulamamız ile ziyaretçimizi tanıyoruz. Müşteriyi takip edebiliyoruz.

'BEKLENTİLERİ DOĞRU KARŞILAMAK İSTİYORUZ'
Etkinlik planlamalarınızı yaparken nelere dikkat ediyorsunuz? Sosyal sorumluluk projeleriyle öne çıkan bir AVM'siniz sanıyorum.
Etkinlik ve kampanyalarımızı planlarken ziyaretçilerimizin beklentilerini doğru tanımlamaya özen gösteriyoruz. Anatolium Ankara olarak gerçekleştirdiğimiz etkinlikler ve kampanyalarla müşterilerimizin alışveriş yaparken bir yandan da keyifli vakit geçirmelerini ve günün sonunda Anatolium'dan mutlu ayrılmalarını hedefliyoruz. Bu anlamda müşteri memnuniyeti öncelikli kriterimiz. Ziyaretçilerimiz buraya geldiklerinde gerçekten ne bekliyorlar, hangi kampanyalar onları daha mutlu ediyor bunları doğru analiz etmeyi ve ona göre planlarımıza yön vermeyi tercih ediyoruz. Bu da aslında kimi zaman var olan kalıpların, her zaman herkes tarafından yapılanın dışına çıkmak ve yaratıcı bakmakla mümkün oluyor. Sosyal sorumluluk da etkinliklerimizi planlarken üzerinde hassasiyetle durduğumuz bir nokta. Gerek işletmeler gerekse vatandaş olarak yaşadığımız toplum için bir sorumluluk üstlenmemiz gerektiğini düşünüyorum. Küçük adımlarla bir fark yaratmak mümkün. Anatolium AVM olarak özellikle çocuk ziyaretçilerimizi sosyal sorumluluk projelerine dahil etmeyi, çocuk kulübümüz A Kids etkinliklerini planlarken bu unsuru gözetmeyi özellikle önemsiyoruz.

AVM DOKTORUYUZ
Anatolium Ankara'nın yönetim firması Mall Expert'ün kurucu ortağısınız. Aslında siz farklı ve çarpıcı bir tanımlama kullanıyorsunuz "AVM doktorluğu". Biraz açabilir miyiz, nasıl bir doktorluk bu?
AVM'ler bulundukları şehir için yarattıkları katma değer ve sağladıkları istihdamın yanı sıra bulunduğumuz bölgenin sosyal hayatına da katkıda sağlıyoruz. Doğru lokasyon, doğru marka karması ve mimari özelliklerin yanı sıra tüketici beklenti ve isteklerine önem veren alışveriş merkezleri diğerlerinin arasından sıyrılıyor. Bunu başarmak kolay değil.
ARKADAŞINA GÖNDER
Ankaralılar, Anatolium'dan mutlu ayrılıyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz