X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Vali Yüksel, 'Acil Çağrı Merkezi'ni anlattı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Vali Yüksel, 'Acil Çağrı Merkezi'ni anlattı

  • Giriş Tarihi: 30.3.2014

Ankara Valisi Alaaddin Yüksel, Medya İhtisas Gazetecileri Federasyonu (MİF) Genel Başkanı Kenan Macit ve beraberindeki heyeti kabülünde, yakında Başkent'te hayata geçirilmesi planlanan Acil Çağrı Merkezi'ni anlattı. Sadece Türkiye'nin değil Avrupa'nın da en büyük "112 Acil Çağrı Merkezi"nin son aşamaya geldiğini müjdeleyen Vali Yüksel "Bu proje bittiğinde Ankaralı'nın hayatı kolaylaşacak" dedi. Yüksel, "Proje tamamlandığında Başkent'e hizmet veren 110 İtfaiye, 112 Hızır Acil, 155 Polis İmdat ve 156 Jandarma ile diğer zaruri numaraları tek merkezde ve tek numara altında toplayarak 7/24 esasına etkin ve verimli bir şekilde hizmet sunmayı hedefliyoruz. Ankara da kurulacak bu merkez, aynı zamanda ilgilenenlere model olacak niteliklere sahip olacaktır" diye konuştu. Ziyaret sonrası MİF üyelerine tarihi Valilik Konağı'nı gezdiren Vali Yüksel, yeni kurulan MİF için de elinden gelen çabayı göstereceğini söyledi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.