Tüketici artık çok bilinçli

Giriş Tarihi: 29.7.2014
Ankara Genç İşadamları Derneği (ANGİAD) Başkan Yardımcısı Mustafa Acar, Türkiye'de ciddi oranda bilinçli ve ne istediğini bilen bir tüketici profili oluştuğunu söyledi, "Özellikle inşaat sektöründe tüketicinin bu hassasiyetine göre hareket eden firmalar, kazanır" dedi. Acar, son 10 yılda Türkiye'nin olağanüstü bir değişim yaşadığını, ekonomik, sosyal ve kültürel yaşamının güçlendiğini kaydetti. Mustafa Acar, inşaat sektöründeki en büyük değişimin ise Kentsel Dönüşüm Projeleri ve hükümetin başlattığı diğer dev inşaat projeleriyle başladığına dikkati çekti. Acar, "Kentsel dönüşümü bir zorunluluk olarak görmekle birlikte buna bağlı olarak toplu taşımanın da ele alınmasını ve ikisinin bir bütün olarak hayata geçirilmesi gerektiğini düşünüyoruz" diye konuştu.
ARKADAŞINA GÖNDER
Tüketici artık çok bilinçli
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz