X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Çankaya'nın farkı 'Hoşgeldiniz Masası'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Çankaya'nın farkı 'Hoşgeldiniz Masası'

  • Giriş Tarihi: 4.3.2015
Çankaya'nın farkı 'Hoşgeldiniz Masası'
Çankaya'nın farkı 'Hoşgeldiniz Masası'

Dünün diplomasi muhabiri, bugünün Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, SABAH için eline fotoğraf makinesini alıp eski günlerdeki gibi muhabirlik yaptı

Önceki yıllarda ulusal bir televizyon kanalında diplomasi ve siyaset muhabiriliği yaptıktan sonra siyasete atılan Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, eski günlerine geri döndü. SABAH okurları için Çankaya'da ayda 15 bin kişiye hizmet veren "Hoşgeldiniz Masası"nın haberini yapan Taşdelen, fotoğrafları da kendi çekti.

BÜROKRASİ ORTADAN KALKTI
Çankaya Belediyesi "Hoş Geldiniz Masası" ile belediyecilik hizmetine farklı bir boyut kazandırdı. Belediyeye gelen vatandaşların tek adresi olan 'Hoşgeldiniz Masası' 40 kişilik uzman personel tarafından ayda yaklaşık 15 bin kişiye hizmet veriyor. Vatandaşlar uzun saatlar boyunca beklemek yerine, 3 dakika 50 saniye içinde belediyedeki işlerini tamamlayabiliyor. Vatandaşı bürokrasiden uzak tutan 'Hoşgeldiniz Masası', kamu kurumlarındaki "Bugün git yarın gel" anlayışını da ortadan kaldırdı, Çankaya Belediyesi tarafından kurulan sistem, işyeri açma, ruhsat başvuru, hafta sonu çalışma izin belgesi, emlak rayiç değeri öğrenme, sicil birleştirme, borç ödeme, 'borcu yoktur' belgesi alma, imar başvurusu ve imar durum bilgisi alma işlemlerinde vatandaşın işini kısa sürede çözmesini sağlıyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.